۱۳۹۲ آبان ۲۴, جمعه

افشای نام یک شکنجه گر و متجاوز در زندانهای ولی فقیه که دائما ارتقاء سمت می یابد


بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» انتصاب یکی از شکنجه گران زندان میناب که به
زندان بندرعباس تبعید شده بود به عنوان معاون رئیس زندان مرکزی زندان بندرعباس.
غلامعباس مشایخی حدودا ۵۰ ساله، به دلیل شکنجه های وحشیانه که منجر به قتل چند زندانی ،اخاذی و رشوه گیری از زندانیان بی دفاع میناب که منجر به اعتراضات زندانیان و خانواده های آنها شد مدتی پیش همراه با  جلیل مرسلپور برادر رئیس زندان بندرعباس که سرپرست تاسیسات، انبار و بندهای کارگری بود به زندان مرکزی بندرعباس تبعید شد.
غلامعباس مشایخی اهل کرمان می باشد و فامیل وی پیش از این شیخی فر بود ولی به دلیل بدنامی وی در کرمان نام خانوادگی خویش را به مشایخی تغییر داد. سوابق او   در طی چند سال اخیر به قرار زیر می باشد:
او در سال ۱۳۷۷ مسئول فرهنگی زندان میناب بود و به دلیل تجاوز جنسی و سوء استفاده جنسی از زنان بی دفاع بند زنان زندان میناب و افشا شدن اعمال ضد انسانی وی ، او را مدتی به زندان بندرعباس تبعید نمودند . 
  پس از تبعید به زندان بندرعباس وی به عنوان پاسداربند کانون اصلاح و تربیت کودکان منصوب گردید و تا سال ۸۷ که در کانون بود به عنوان معاون این کانون ارتقا یافت. این فرد شکنجه گر و فاسد اخلاق در طی این مدت مشغول سوء استفاده جنسی  از نوجوانان کانون بود و در سال ۸۷ که وقاحت و پلیدی وی به حد وقیحانه ای رسیده بود که به نوجوانان بصورت عام تجاوز جنسی می نمود که این مسئله به حدی گسترش یافت که منجر به اعتراض کودکان کانون و خانواده های آنها گردید و سازمان زندانهای ولی فقیه برای پوشاندن اعمال پلید پرسنل فاسد و شکنجه گرخود  او را مجداد به میناب تبعید کردند.
به محض اینکه او به زندان میناب به اصطلاح  تبعید گردید میرزایی رئیس زندان میناب وی را به عنوان معاون اجرایی خود منصوب کرد. این جنایتکار علیه بشریت هر بار که مرتکب جنایت می شد در مناصب خود ارتقاء می یافت. این بار وحشیانه تر و بی رحم تر  زندانیان بی دفاع و اسیر را مورد شکنجه و اعمال وحشیانه خود قرار می داد.
عباس مرسلپور رئیس زندان بندرعباس که از شکنجه گران این زندان و از بستگان قاسم سلیمانی فرمانده سپاه تروریستی قدس می باشد، غلامعباس مشایخی را به عنوان معاون خود منصوب کرده است تا به شکنجه ها و اعمال سرکوبگرانه در این زندان شدت بخشد. این جنایتکار علیه بشریت به محض انتصاب در این سمت اقدام به انحلال بند زندانیان سیاسی و تبعید آنها نمود ودائما فشارهای غیر انسانی را علیه آنها شدت می دهد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ارتقا سمت شکنجه گران و تجاوزگران در زندانهای ولی فقیه که بیانگر   تشویق شکنجه گران به اعمال غیرانسانی است که بصورت سیستماتیک صورت می گیرد را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه جنایی بین المللی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴ آبان۹۲ برابر با ۱۵ نوامبر ۲۰۱۳

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: