۱۳۹۱ دی ۱۷, یکشنبه

شیوه رذیلانه بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران به منظور متلاشی کردن خانوادهای زندانیان سیاسی



 زندانی سیاسی  ایرج محمدی که در زندان زاهدان در تبعید بسر می برد در نامه ای رفتارهای غیر انسانی و شیوه رذیلانه بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران که با تهدید و تطمیع  همسر او را وادار به طلاق نموده اند افشا می نماید و جهت ارسال به سازمانهای حقوق بشری و انتشار در رسانه ها در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است.
استمداد از سازمانهای حقوق بشر و انسان دوست ایران وجهان،
اینجانب ایرج محمدی فرزند محمد در تاریخ ۱\۷\۸۶ به اتهام بی اساس و کاملا کذب فعالیت در جریان پان ترکیست و ارتباط با نهادهای خارجی توسط حفاظت اطلاعات سپاه استان آذربایجان غربی دستگیر و به مدت ۸ ماه در سلولهای انفرادی بازداشتگاه ۸۱ رمضان تحت وحشیانه ترین شکنجه ها توسط افرادی چون جهانگیر نعمتی و حسن زاده بودم و بعد از آن در یک دادگاه فرمایشی و سفارشی توسط شعبه ۱ دادگاه نظامی استان آذربایجان غربی به مدت ۱۰ سال تبعید به زندان زاهدان محکوم گردیدم .
در حالیکه قاضی صادر کننده رأی در دادنامه صادره آورده بود که نامبرده شرعا محارب نمی باشد ولی ما مجازات محارب را به وی تحمیل می نماییم .جدای از اینکه صدور چنین حکمی هم غیرشرعی و هم غیرقانونی بوده و مصداق این است که قاضی احکام خدا را حرام اعلام می دارد.
 در نهایت بنده را در تاریخ ۴\۵\۹۱ به زندان زاهدان تبعید نمودند که از آن موقع از هرگونه ملاقات و ارتباط با خانواده ام محروم شده ام .چندین بار از عوامل شکنجه گر به مراجع قضایی شکایت نموده ام که هیچ ترتیب اثری داده نشده است و برای اینکه افراد فوق بیشتر بنده را تحت فشار قرار دهند با وعده و وعیدهای فراوان و تهدید همسرم را وادار نمودند تا دادخواست طلاق خود را تقدیم دادگاه خانواده نماید تا زندگی ام کاملا متلاشی گردد .حالا چندین سوال در اینجا مطرح است
۱ـ آیا عوامل فوق با متلاشی کردن خانواده یک زندانی می خواهند این طوری قوانین اسلامی را در جامعه پیاده کنند ؟
۲ـ آیا دستگاه قضایی در قبال این جنایات تا کی می خواهد ساکت بماند ؟
۳ـ آیا آیات عظام و علمای دینی فردای قیامت چه پاسخی برای این سکوت خودشان در مقابل این جنایات دارند؟
۴ـ آیا این نوع برخوردها جزء قوانین مصوب مملکت بوده یا برخوردهای سلیقه ای افراد می باشد؟ چنانچه قانونی نیستند با اینها برخوردی نمی گردد ؟
۵ـ مگر در جمهوری اسلامی تاکید نکرده اند که با زندانی شدن فردی نباید خانواده وی در غذاب و مصیبت باشد و آسیب ببیند؟
در پایان از سازمانهای مدافع حقوق بشر و از ملت های آزاده دنیا درخواست رسیدگی عاجل و فوری به این موضوع را دارم . در غیر اینصورت مجبورم جنایاتی را که بر علیه بنده و خانواده ام توسط عمال حفاظت اطلاعات انجام شده است بیش از این افشا نمایم .
والسلام
زندانی ایرج محمدی
دی ماه ۱۳۹۱
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: