۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

افشای یک عامل اصلی سرکوب در استان آذربایجان غربی



بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» افشای نام  یکی از عناصر اصلی سرکوب،شکنجه و قتل در سطح استان آذربایجان غربی  که سالها است  مشغول جنایت علیه بشریت در این استان می باشد.
این جنایتکارعلیه بشریت جهانگیر نعمتی نام دارد،او حدودا ۵۰ ساله می باشد.قد این فرد تقریبا ۱۶۵ سانتیمتر،دارای چشمانی ریز و مشکی می باشد.این فرد به منظور پنهان کردن چهره پلیدش همیشه ریش و سبیل خود را می زند.جهانگیر نعمتی از اهالی روستای محمدیار نقده می باشد.
جهانگیر نعمتی که دارای درجه سرهنگ تمام  اطلاعات سپاه پاسداران می باشد در حال حاضر معاون حفاظت و اطلاعات و مسئول  عملیات استان آذربایجان غربی است.اوهمچنین رئیس بازداشتگاه کاملا مخفی اطلاعات سپاه پاسداران دراستان آذربایجان غربی به نام بازداشتگاه ۸۱ رمضان می باشد. این بازداشتگاه همانگونه که قبلا آن را افشا کرده بودیم میان پادگان المهدی و لشکر حمزه سید شهدا سپاه پاسداران قرار دارد و در دست بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران می باشد.
جهانگیر نعمتی یکی از عوامل فرماندهی سرکوب در استان آذربایجان غربی است و از دهه ۶۰ تاکنون مشغول شکنجه ،قتل ، سرکوب و پرونده سازی علیه مردم و بخصوص زندانیان سیاسی می باشد. این جنایتکار بوکسر می باشد و هنگام شکنجه زندانیان سیاسی دربازداشتگاه ۸۱ رمضان با مشت به سر و صورت و نقاط حساس زندانیان بی دفاع و اسیر ضربه وارد می کند که اکثرا منجر به بیهوش شدن زندانیان سیاسی و تبعات دیگر می شود که نهایتا تبدیل به بیماری مزمن می گردد.
اکثر پرونده سازی علیه زندانیان سیاسی و بخصوص علیه اعضای اطلاعات سپاه پاسداران که دیگر حاضر به همکاری با رژیم ولی فقیه نیستند توسط این فرد صورت می گیرد .
یکی از شیوه های رذیلانه و جنایتکاران جهانگیر نعمتی علیه زندانیان سیاسی که متاهل هستند.همسران آنها را احضار می کند و آنها را با تهدید و تطمیع وادار به طلاق می کند تا از این طریق بیشترین فشار عاطفی را بر روی زندانی سیاسی وارد کند. این جنایتکار قبل از اقدام به اینکار به زندانی سیاسی اعلام می کند که چنین قصدی را دارد و تا به حال در چندین مورد موفق به از هم پاشیدن خانوادهای زندانیان سیاسی شده است.
البته این شیوه با فتوای مخفیانه  آخوندهای حاکم که در اختیار بازجویان وزارت اطلاعات و سپاه  قرار داده شده است صورت می گیرد و از دهه ۶۰ تا به حال علیه زندانیان سیاسی و خانواده های آنها بکار برده می شود.
اکثر زندانیان سیاسی که در زندان ارومیه در بازداشت بسر می برند مدت طولانی در بازداشتگاه ۸۱ رمضان تحت شکنجه های وحشیانه جسمی ، روحی و جنسی قرار گرفته اند.درمراحل اولیه دستگیری، زندانیان سیاسی ابتدا به بازداشتگاه کاملا مخفی ۸۱ رمضان منتقل می شوند و هیچکدام از زندانیان سیاسی به هیچ وجه از محل این بازداشتگاه مطلع نمی شوند.پس از آن به بازداشتگاه وزارت اطلاعات و سپس به زندان ارومیه ویا زندانهای دیگر  منتقل می شوند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،نام و  مشخصات این فرد را به منظور قرار گرفتن در لیست های بین المللی ناقضین حقوق بشر افشا می نماید. این افراد مجری دستورات ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در شکنجه گاه ها می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۴ دی ۱۳۹۱ برابر با ۳ ژانویه ۲۰۱۳


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: