۱۳۸۷ مرداد ۱۶, چهارشنبه

انزجار بهروز جاوید طهرانی از اعدام یعقوب مهرنهاد

بنام سعادت ملت ایران و با درود به جانباختگان راه آزادی،
خبر وحشتناک اعدام یک روزنامه نگار و وبلاک نویس و فعال مدنی تکانم داد. هیچ واژه ای پیدا نکردم تا خشم ، نفرت و تاسف خویش را از این حادثه اعلام کنم .
یعقوب مهرنهاد در استان سیستان و بلوچستان به پای چوبه دار رفت تا قدرت طلبان عمامه به سر بی دغدغه تر حکومت کنند.
بیش از هر چیز از دوستان و بخصوص پدرم عذر خواهی می کنم ، زیرا به آنها قول داده بودم سکوت کرده تا به حدود یک ده زندان خویش خاتمه بدهم. ولی چگونه سکوت باید کرد اگر سکوت کردم و آزاد شدم ، دادگاه درونم بخاطر فراری دادن قاتلین مرا محکوم به بارها اعدام خواهد کرد.
خوب بخاطر دارم که در جایی از انجیل عهد عتیق به گروهی از مردم که بر آنها عذاب نازل شده بود گفته شد : شما قتل نکرده اید ، ولی قاتلین را فراری داده اید.
از شدت تاسف و حیرت ، هنوز تصمیم نگرفته ام برای نشان دادن انزجار از این ددمنشی حکومت آخوندی دست به چه اقدامی باید زد.ولی با تمام زندانیان سیاسی که هنوز در زندان مبارزه می کند هم قدم خواهم شد . هر چه آنها بکنند من هم نیز خواهم کرد.

پایدار وطن همیشه ،
بهروز جاوید طهرانی
آخرین زندانی بازمانده از کوی دانشگاه
زندان رجائی شهر (گوهردشت کرج)
15 مرداد 1387

انتشار:
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
tel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: