۱۳۹۲ بهمن ۱۱, جمعه

اعدام ۲ معلم هموطن عرب خوزستانی را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کنیم


 در راستای موج اعدام های بلاوقفه در ایران که تقریبا بصورت روزانه  ادامه دارد خبر دردناک اعدام ۲ تن از زندانیان سیاسی  هموطنان عرب خوزستانی که با اتهامات واهی  و دروغین محکوم به اعدام شده بودند را از طریق  رسانه ها شنیدیم.
معلمین زندانی هادی راشدی و هاشم  شعبانی پس از مدتها تحمل شکنجه های جسمی و روحی توسط بازجویان وزارت اطلاعات  و وادار کردن آنها به اعترافات دروغین علیه خود برای توجیه صدور و اجرای  احکام قرون وسطایی و غیر انسانی بود .
بازجویان (شکنجه گران) وزارت اطلاعات و قوه قضاییه  ولی فقیه آخوند علی خامنه ای حتی آخرین دیدار و ملاقات با خانواده هایشان را از آنها سلب نمود  و پیکر این جانباختگان را هم به خانواده های آنها هنوز تحویل  نداده اند.
علیرغم اینکه بازجویان وزارت اطلاعات، تلفنی خبر اعدام این ۲ معلم زندانی  را  به خانواده هایشان اطلاع داده اند اما هنوز  رژیم قرون وسطایی ولی فقیه بطور رسمی این خبر را تایید و اعلام  نکرده است و این مسئله گواه قاطع دیگری بر اعدام های گسترده و مخفیانه  زندانیان سیاسی و عادی در زندانهای ولی فقیه است.
سیاست اعدام زندانیان سیاسی ، اعدام کودکان و اعدام های گروهی توسط ولی فقیه رژیم تعیین  می شود ، این سیاست توسط آخوند صادق لاریجانی رئیس منصوب قوه قضاییه ولی فقیه که از جنایتکاران علیه بشریت و نام وی در لیست بین المللی ناقضین حقوق بشر است و مردم ایران در تظاهرات میلیونی خود خطاب به این فرد فریاد می زدند « صادق لاریجانی قاتل و جانی » محمود علوی وزیر اطلاعات و آخوند حسن روحانی به اجرا در آورده می شود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام ۲ معلم زندانی هموطن عرب خوزستانی را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و جنایت علیه بشریت در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به دادگاه کیفری بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ بهمن ۹۲ برابر با ۳۱ ژانویه  ۲۰۱۴


www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: