۱۳۹۲ فروردین ۱۹, دوشنبه

ممانعت بازجویان ولی فقیه از درمان به موقع زندانی سیاسی علیرضا کرمی منجر به جان باختن وی گردید



بنابه گزارشات رسیده به« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» زنده یاد علیرضا کرمی خیر آبادی که در اثر شکنجه های وحشیانه و ضد بشری بازجویان و شکنجه گران ولی فقیه دچار بیماریهای متعددی شده بود به دلیل عدم رسیدگی درمانی جان باخت.
زندانی سیاسی علیرضا کرمی خیر آبادی کارمند شرکت نفت در گچساران  با ۲۰ سال سابقه کار همانند میلیونها ایرانی قصد فرار از جهنم آخوندها را داشت .وی حدودا در سال  ۱۳۷۷تصمیم گرفت که کشور را ترک کرده و به کشور دیگری پناه آورد. اما او نمی خواست بدون اعتراض به جنایتهایی که آخوندها در طی این سالها در  در لباس اصلاح طلب و لباسهای دیگر بر مردم ایران روا داشته بودند خارج شود.
بدین منظور زنده یاد علیرضا کرمی خیر آبادی  تصمیم گرفت با یکی از هواپیماهای شرکت نفت کشور را ترک کند .وی در آن زمان ناچار بود به عراق برود. اما بدلیل عدم پذیرش وی  از طرف دولت عراق ،پرواز خود را بسوی اردن ادامه داد و در آنجا تقاضای پناهندگی نمود ولی متاسفانه با فشارها و تهدیدات رژیم ولی فقیه دولت اردن او را به ایران بازگرداند.
او در دوران خاتمی رئیس جمهور ولی فقیه به شکنجه گاه های وزارت اطلاعات برده شد و مدتهای طولانی تحت شکنجه های وحشیانه بازجویان  نوع اصلاح طلب قرار گرفت که در اثر این شکنجه ها دچار ناراحتیهای متعددی از جمله بیماری قلبی ، پروستات و سایر بیماریها گردید.او تمامی جنایتهایی را که بر وی روا داشته بودند را طی نامه هایی که از زندان به بیرون داده بود تشریح کرده بود . این نامه ها در اختیار فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران قرار دارد.
 پس از پرونده سازی شکنجه گران ولی فقیه ، وی را به دادگاه انقلاب بردند و توسط یکی از آخوندهای ولی فقیه به نام موحدی کرمانی به اعدام محکوم شد. اما در اثر تلاشهای گسترده بین المللی ،رژیم ولی فقیه ناچار شد حکم اعدام را به حبس ابد تبدیل نماید.
علیرغم شرایط حاد جسمی ، بازجویان ولی فقیه مانع انتقال وی به بیمارستانهای خارج از زندان شدند.این در حالی است که سالها قبل کمیسیون پزشکی وضعیت حاد وی را گزارش کرده بود و اعلام نموده بود که قادر به تحمل حبس نیست.
یکی از شیوه های ضد بشری و قرون وسطایی بازجویان و شکنجه گران ولی فقیه که علیه زندانیان سیاسی بکار برده می شود عدم انتقال زندانی به بیمارستانهای خارج از زندان تا لحظه ای که مطمئن شوند زندانی سیاسی در مراحل پایانی حیات خویش می باشد. سپس اقدام به انتقال زندانیان سیاسی به بیمارستانهای خارج از زندان می نمایند تا مسذولیت قتل عمد وی را به عهده نگیرند .این شیوه تا به حال علیه چندین زندانی سیاسی بکار برده شده است.
شیوه های قرون وسطایی و غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی و مردم ایران توسط ۲ آخوند که توسط ولی فقیه آخوند علی خامنه ای منصوب شده اند ، به نام های آخوند مصلحی که هدایت کننده شکنجه گران و بازجویان بوده و با پرونده سازی علیه زندانیان، آنها را در اختیار آخوند دیگری به نام آخوند صادق لاریجانی قرار می دهد تا اقدام به صدور احکام ضد بشری  نماید ،صورت می گیرد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، عدم درمان به موقع این زندانی سیاسی بی دفاع و زجرکش کردن وی توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حقوق بشر خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای ضد بشر همدست وی به دادگاه های بین المللی است.  

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۹  فروردین ۹۲ برابر با ۰۸  آوریل ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: