۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه

وبلاگ نویس بی نام نشان بندر خمیر در شرایط حاد جسمی بدون درمان در زندان زاهدان بسر می برد



بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران»وبلاگ نویس زندانی محمد پاک نیت زندانی در زندان مرکزی زاهدان در شرایط حاد جسمی و بدون درمان شبانه روز باید دردهای طاقت فرسا  و جانکاه را تحمل کند.
وبلاگ نویس زندانی محمد پاک نیت ۲۸ ساله ،نزدیگ به ۲ سال است که در زندان مرکزی زاهدان زندانی است.او از ۴ ماه پیش دچار ناراحتی پوستی گردیده است و پوست بدن وی دچار جوشهای چرکین شده است، این مسئله باعث شده است که او دچارتب ،دردهای عضلانی، التهاب و گر گرفتگی همراه با دردهای شدید که مانع خوابیدن و استراحت وی می شود.
شرایط و وضعیت وی به حدی حاد است که کارهای شخصی با کمک سایر همبندیانش انجام می دهد.
محمد پاک نیت از اهالی بندر خمیر در استان هرمزگان می باشد.او در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر شد و به مدت ۴ ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار داشت. اما علیرغم اینکه محل سکونت وی در بندر خمیر هرمزگان می باشد پرونده  اورا به شعبه ۱ دادگاه انقلاب زاهدان منتقل کردند و توسط فردی به نام  ماه گلی رئیس این شعبه محاکمه و به ۳ سال زندان محکوم شد. ماه گلی از قاضیهای وزارت اطلاعات می باشد که کینه غیر انسانی نسبت به هموطنان اهل سنت داردو تقریبا تمامی هموطنان اهل سنت توسط این فرد محاکمه و به احکام سنگین و غیر انسانی اعدام و یا حبس طولانی مدت محکوم می شوند. وبلاگ نویس زندانی  از هموطنان اهل سنت می باشد.
وبلاگ نویس زندانی محمد پاک نیت به دلیل اینکه حاضر به همکاری با وزارت اطلاعات ولی فقیه نشده بود. دادستان بندر خمیر او را تهدید کدره بود که جایی می فرستمت و کاری می کنم تا زمانیکه تمامی موهات سفید نشده است از زندان آزاد نشوی.
آخوند علی خامنه ای  همراه با شبکه آخوندی همدست وی که از جنایتکاران علیه بشریت می باشند  بیش از  سه دهه است که برای باقی ماندن در قدرت سرکوب خونینی علیه اقوام ،ادیان و مذاهب و  تمامیت  مردم ایران از طریق شکنجه گرانش که در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران می باشند بکار می برد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،دستگیری، قرار دادن در سلولها انفرادی برای مدت طولانی ، شکنجه های جسمی و روحی و عدم درمان به منظور زجر کش کردن این وبلاگ نویس زندانی را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت خواستار ارجاع پرونده آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به دادگاههای  بین المللی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۸  فروردین ۹۲ برابر با ۱۸  آوریل ۲۰۱۳


گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


info@hrdai.net
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: