۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

ضرب وشتم وحشیانه دانشجوی زندانی در بهداری زندان و اعتراض گسترده زندانیان سیاسی به این عمل وحشیانه


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" دانشجوی زندانی علی عجمی در بهداری زندان گوهردشت کرج توسط خادم معاون زندان وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و زندانیان سیاسی در اعتراض به این عمل وحشیانۀ از گرفتن جیرۀ غذایی خود خوداری کردند.
روز چهارشنبه اول تیر ماه حوالی ساعت 11:35 دانشجوی زندانی علی عجمی که جهت درمان به بهداری زندان گوهردشت کرج برده شده بود مورد یورش وحشیانه و ضرب و شتم خادم معاون زندان قرار گرفت.ضرب وشتم این زندانی بحدی شدید بود که آثار ضربات بر بدن این زندانی به خوبی مشهود می باشد.
در پی یورش و ضرب و شتم دانشجوی زندانی علی عجمی توسط خادم معاون زندان، تمامی زندانیان سیاسی سالن ایزوله شده 12 بند 4 زندان گوهردشت کرج نسبت به این عمل وحشیانه و غیر انسانی دست به اعتراض زدند و از تحویل گرفتن جیرۀغذایی خود خوداری نمودند. زندانیان سیاسی خواستار عذر خواهی علنی خادم معاون زندان شدند. پس از اعتراض گسترده زندانیان سیاسی تالیوردی رئیس بند 4 خواستار مذاکره با نمایندگان زندانیان سیاسی شد. او خواستۀ زندانیان سیاسی مبنی بر عذر خواهی خادم معاون زندان را پذیرفت و زندانیان سیاسی اعلام کردند تا زمانیکه خادم رسما و علنا در مقابل چشمان آنها اقدام به عذر خواهی نکند به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.
خادم از شکنجه گران شناخته شده زندان گوهردشت کرج بود.او در طی سالیان گذشته سمتهای مختلفی مانند رئیس بند1 (شکنجه گاه زندان گوهردشت)،رئیس اطلاعات زندان و اخیرا به عنوان معاون زندان منصوب شده است. این جنایتکار مدتی پیش 2 زندانی اسیر و بی دفاع به نام های حسین قزوینی و گودرزی را در سلولهای انفرادی بند 1 شکنجه گاه زندان گوهردشت کرج را تحت شکنجه های وحشیانه خود قرار داد که منجر به شکسته شدن پای هر دو زندانی گردید.
خادم زمانی که رئیس اطلاعات زندان گوهردشت کرج بود به یکی از زنان پاسدار در زندان تجاوز کرد که منجر به باردار شدن وی گردید و بدین خاطر او را از این سمت برکنار و به زندان قزل حصار منتقل کردند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یورش وحشیانه به دانشجوی زندانی بیمار در بهداری زندان و مورد ضرب و شتم قرار دادن او را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار اعزام گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد به ایران برای بازدید و مصاحبۀ خصوصی با زندانیان سیاسی و خانواده های آنها و سایر اقشار جامعه جهت تهیۀ گزارشی مستقل و رسیدگی به جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای و ارائه آن گزارش به سازمان ملل جهت گرفت تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
01 تیر 1390 برابر با 22 ژون 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: