۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

نیروهای سرکوبگر مانع مراجعه مردم به منزل زنده یاد سحابی می شوند




بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" نیروهای اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در مقابل منزل زنده یاد عزت الله سحابی مستقر شده اند و مانع حضور مردم در منزل ایشان برای عرض تسلیت به این خانواده می شوند.
در پی درگذشت زنده یاد عزت الله سحابی و به قتل رساندن فرزندشان خانم هاله سحابی مردم برای ادای احترام و تسلیت گفتن به منزل این خانواده مراجعه می کنند. اما نیروهای سرکوبگر اطلاعات سپاه پاسداران،نیروی انتظامی و بسیج در مقابل منزل زنده یاد عزت الله سحابی مستقر شده اند.آنها مانع ورود مردم به منزل ایشان می شوند و در مواردی مراجعه کنندگانی که برای ادای احترام و تسلیت قصد ورود به منزل ایشان را دارند مورد سئوال و جواب قرار می دهند و به آنها گفته می شود که اگر محل را ترک نکنند دستگیر می شوند.حداقل در یک مورد حوالی ساعت 15:00 نیروهای سرکوبگر قصد دستگیری جوانی را داشتند که در حال گرفتن عکس از برخوردهای وحشیانه آنها با مردم بود که با دخالت و اعتراض مردم مجبور به آزادی وی شدند.
نیروهای سرکوبگر همچنین اقدام به گرفتن فیلم و عکس از سرنشینان و پلاک های ماشنیهای که به منزل زنده یاد عزت الله سحابی مراجعه می کنند، می نمایند.
گفته می شود تعدادی از نیروهای سرکوبگر در درون منزل حضور دارند و بستگان و دوستان این خانواده را تحت نظر گرفته اند.
در حال حاضر فضای اطراف این منزل بسیار متشنج می باشد و مراجه کنندگان از برخوردهای نیروهای سرکوبگر بسیار خشمگین هستند.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
11 خرداد 1390 برابر با اول ژون 2011

http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: