۱۳۹۰ تیر ۶, دوشنبه

شرایط وخیم یک زندانی در سلولهای انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" شرایط حاد جسمی زندانی حسن حسین پور که 45 روز در سلولهای انفرادی بند1 شکنجه گاه زندان گوهردشت کرج بسر می برد.
زندانی حسن حسین پور 30 ساله، اواخر اردیبهشت ماه توسط باند مافیایی زندان که زیر نظر مردانی رئیس زندان،خادم معاون زندان و فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان عمل می کنند و به دستور آنها به این زندانی که نسبت به شرایط غیر انسانی و طاقت فرسای زندان اعتراض کرده بود با تیزی و سایر ابزار حمله ور شدند و او را از ناحیۀ سر، هر دو دست و کمر هدف قرار می دهند.زندانی حسین پور در اثر این ضربات بشدت زخمی و دچار خونریزی می گردد و همچنین جمجمۀ او دچار شکستگی می شود.
او در حالت وخیمی به بهداری زندان منتقل می شود و پس از بقیه زدن زخمها و بهبودی نسبی وی را به سلولهای انفرادی بند 1 منتقل می کنند.در حالیکه زخم های او هنوز التیام نیافته بود پاسداربندها از انتقال او به بهداری زندان جهت درمان خوداری می کنند.
زندانی حسن حسین پور پس از چند روز قرار داشتن در سلول انفرادی بدون داشتن حداقل امکانات و دردهای شدید از پاسداربندها می خواهد که او را به بهداری زندان منتقل کنند ولی افسر پاسدار میرزا آقایی همراه با چند پاسداربند دیگر بجای انتقال وی به بهداری زندان او را به اتاق شکنجه که در زیر آشپزخانۀ سالن 3 بند1 قرار دارد و فاقد دوربین مداربسته می باشد می برند و وی را آماج باتونهای خود قرار می دهند بطوریکه بخیۀ زخمهای او باز می شود و خون از زخمهایش جاری می شود.
زندانی حسن حسین پور با شرایط حاد جسمی بیش از 45 روز است که در سلولهای انفرادی بسر می برد و زخمهای او عفونت کرده است و خطر جانی این زندانی را تهدید می کند.
زندانی حسن حسین پور از سال 1385 تا کنون در بازداشتگاه آگاهی شاهپور و زندان گوهردشت کرج بسر می برد او محکوم به اعدام و 21 سال زندان می باشد.هنگام محاکمه از دشتن وکیل محروم بوده است و توسط فردی بنام عزیز محمدی که بنابه اعتراف خودش هنگام مصاحبه با یکی از روزنامه های دولتی اعلام کرده بود که بیش از 3500 حکم اعدام فقط در تهران صادر کرده است. این جنایتکار علیه بشریت صدور احکام اعدام را از افتخارات خود می داند.
لازم به یادآوری است پنجشنبه 2 تیر ماه یک زندانی بنام نادر رمضانی برای پایان دادن به شرایط طاقت فرسا و رهایی یافتن از شکنجه های قرون وسطایی دست به خودکشی زد که منجر به مرگ وی گردید.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،ایجاد باندهای مافیایی در زندان برای حمله به زندانیان بی دفاع،شکنجۀ وحشیانه و غیر انسانی زندانیان توسط پاسداربندها را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اعزام گزارشگر ویژه سازمان ملل به ایران جهت تحقیق و ارائه گزارشی از جنایت علیه بشریت در زندانهای ولی فقیه علی خامنه ای می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
06 تیر 1390 برابر با 27 ژون 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگران ویژه شکنجه سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: