۱۳۸۷ تیر ۱۳, پنجشنبه

بیانیه مهرداد لهراسبی زندانی سیاسی سابق به مناسبت 18 تیر 1378 قیام دنشجویان

بنام یزدان پاک، آفریدگار آزادی
من مهرداد لهراسبی فرزند کوچک و مبارز راه آزادی وطن عزیزم ایران زمین که 9 سال به خاطر شرکت در اعتراضات 18 تیر1378 تحت شرایط قرون وسطائی در زندان بسر بردم؛ به مناسبت 18 تیر ماه که سالروز قیام آزادیخواهان و وطن پرستانه دانشجویان غیور و شجاع ایران زمین در سال 78 خورشیدی بوده، و به علت دستگیری و مقاومت دلیرانه فرزندان این مرز و بوم اهورائی که حتی تا مرک و شهادت ادامه یافت . مثلا زنده یادان عزت ابراهیم نژاد و اکبر محمدی و این دانشجویان عزیز حتی به قیمت شهادت و تقدیم جانشان در راه وطن حاضر به هیچگونه سازشی و مدارایی با حکومت توتالیتر جمهوری اسلامی !!!؟ که با فریب مردم بر سر کار آمد و با دروغ و خودخواهی سلاح و تانک و بسیجی و سپاهی و زر و زور و تزویر یر سریغ خون نشسته و حتی حاضر به برگزاری یک رفراندم نیست . چرا که خوب می داند که در این 30 سال جهنمی، چه بر سر مردم نگون بخت آورده است، از گرانی و تورم سالیانه و ماهیانه و روزانه و حتی ساعتی گرفته تا دستگیری و شکنجه و زندان و مرک و اعدام و پخش گسترده مواد مخدر بین جوانان گرفته تا غارت و چپاول و به یغما بردن ثروت نفت و معادن این مرز و بوم گرفته تا حتی خرید و فروش دختران این سرزمین به اعراب و اجنبی و هر کاری که هیچ حکومت در دنیا که هر چند هم توتالیتر و جعلی باشد نمی کند. ولی این ملایان از خدا بی خبر بنام خدا و پیامبر و دین و مذهب در راه دشمنی با مردم این سرزمین آریایی و اهورائی هر چه که میتوانند واز دستشان بر می آید در راه دشمنی با مردم کوتاهی نمی کنند چرا که از دست اربابان خود که همان انگلیس ضد بشر می باشد و این را دیگر پس از حدود 100 سال است پس از قیام مشروطه و حتی قبل ازآن مردم ایران خوب دریافته اند دستور مستقیم در رابطه با آزار و نابودی مردم و سرزمین و معادن ایران را دارد . پس چگونه است مثلا امریکا و انگلیس به عراق و افغانستان لشگرکشی می کنند ولی به ایران آخوندی که خودشان هم بهتر می دانند که همۀ تروریست بازیها و بمب گذاریها و آدم کشی های جهان هم حتی در دورترین نقاط عالم بدست عوامل ایشان و با پول مردم بی گناه و ساده انجام می گیرد کاری ندارند . فقط و فقط به تهدید و ترساندن دروغین ایشان اکتفا می کنند.این سئوالی است که مدتها نه تنها ذهن مرا بلکه ذهن اکثر ایرنیان را در بر گرفته.
پس می بینید که نه تنها اربابان خارجی ملایان با ایشان بد نیستند بلکه حتی در پشت پرده سیاست شاید حتی با هم گیلاسی شامپاین یا ویسکی می نوشند به سلامتی ملایانی که سالهاست مردم زجر کشیده ایران را می جزانند پس از هر راهی کمر به نابودی ایران و ایرانی بسته اند.
پس تنها راه آزادی ما ایرانیان این است که نه تنها به هیچ خارجی دل نبندیم منتظر کمکی از طرف هیچ قدرتی در جهان نباشیم بلکه آزادی ما فقط و فقط باز هم تاکید می کنم فقط و فقط در همبستگی و مبارزه خودمان می باشد و دیگر هیچ. پس ای ایرانیان شجاع و وطن پرست وقت ، وقت مبارزه است و بس!پس دست در دست یکدیگر برای آزادی وطن و عوض شدن سرنوشت کودکان آینده و فعلی به خیابانها بیاییم و تا آزادی وطن به خانه هایتان باز نگردید، حتی اگر از آسمان سنک ببارد. چرا که حکومتهای دیکتاتور فقط از همبستگی مردم می ترسند. تمامی سعی خود را برای از بین بردن همبستگی بین صفوف و صنوف مردم بکار می برند. پس ما هم باید فقط با همبستگی و مبارزه به پیروزی برسیم و هیچ کس و هیچ قدرت و حکومتی در دنیا به آزادی ما فکر نمی کند و در این راه به ماکمک نخواهند کرد و فقط خودمان باید با دستهای خودمان آزادی را کسب نماییم.
به امید طلوع ستارۀ آزادی،
مهرداد لهراسبی
زندانیان سیاسی 18 تیر 1378 قیام دانشجویان
14 تیر 1387
انتشار:
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
http://pejvakzendanyan.blogfa.com
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.comtel. : 0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: