۱۳۹۶ مرداد ۱۶, دوشنبه

بدستور بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران زندانی سیاسی عمادالدین ملازهی به سلول انفرادی منتقل گردید


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » بدستور بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران  زندانی سیاسی عمادالدین ملازهی را به منظور تحت فشار قرار دادن به سلول انفرادی  زندان سروان منتقل کردند.
روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه زندانبانان ولی فقیه زندانی سیاسی عمادالدین ملازهی را  بدستور بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران بدون هیچ دلیلی به سلول انفرادی زندان سروان منتقل کردند.
 لازم به یاد آوری است که اخیرا محکومیت سنگین ۱۰ ساله  زندانیان سیاسی  عمادالدین ملازهی و حافظ یعقوب جهاندیده در دادگاه تجدید نظر استان نقض گردیده و عملا آنها می بایست آزاد شوند. اما بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران نه تنها  مانع آزادی  آنها هستند بلکه زندانی سیاسی عمادالدین ملازهی را به سلول انفرادی منتقل نمودند.
زندانی سیاسی عمادالدین ملازهی اول آذر ماه از کمینی که  ماموران  اطلاعات سپاه  به منظور   ترور او برپا  کرده بودند بطرز معجزه آسایی نجات یافت و اشتباها یکی از دوستان او به نام خلیل جهاندیده را ترور نمودند. اما ماموران اطلاعات سپاه پاسداران  وقتی که متوجه شدند که اشتباها فرد  دیگری را ترور کرده اند بلافاصله اقدام به دستگیری وی نمودند و او را چندین روز تحت شکنجه های وحشیانه جسمی و روحی قرار دادند  تا او را وادار به اعترافات دروغین مقابل دوربینهای تلویزیون علیه خود نمایند تا  جنایتی  را که خود مرتکب شده بودند و منجر به قتل یکی از بیگناهان شده بود بپوشانند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،  انتقال زندانی سیاسی عماد الدین ملازهی  به سلول انفرادی وممانعت اطلاعات سپاه پاسداران از آزادی این ۲ زندانی سیاسی   را محکوم می کند و از دبیر کل ملل متحد ، کمیسر عالی حقوق بشر ، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران و سایر مراجع بین المللی برای متوقف کردن اعمال ضدبشری علیه زندانیان سیاسی در ایران خواهان ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ برابر با ۰۷ اوت ۲۰۱۷
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان  سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: