۱۳۹۶ شهریور ۸, چهارشنبه

تمام شواهد حاکی از قصد زندانبانان ولی فقیه برای حذف فیزیکی زندانیان سیاسی در اعتصاب غذای زندان گوهردشت کرج



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » وضعیت جسمی زندانیان سیاسی در حالت خطرناکی قرار  گرفته است و طی هفته گذشته هیجکدام از آنها مورد معاینه پزشکی قرار نگرفتند
 پس از تهدید مردانی رئیس زندان گوهردشت کرج که به زندانیان سیاسی که در اعتصاب غذا بسر می بردند گفته بود  : به دکتر اجازه نمی دهم بیاد ببینتتون، چون این  اعتصاب غذا را  به رسمیت نمی شناسم. طی هفته گذشته هیچکدام از زندانیان سیاسی در اعتصاب غذا مورد معاینه پزشکی قرار نگرفته اند و عملا آنها را به حال خود رها کرده اند و تمامی شواهد حاکی از آن است که رژیم ولی فقیه قصد حذف فیزیکی زندانیان سیاسی در اعتصاب غذا را دارد.
 ازطرفی دیگر  زندانبان ولی فقیه با ترفندهای مختلف سعی در ایجاد تفرقه بین زندانیان سیاسی را دارند تا از این طریق بتوانند حداکثر فشار را بر زندانیان سیاسی اعتصاب غذا کننده  وارد کنند.زندانیان سیاسی حتی لباسهای خود را دریافت نکرده اند و تنها لباسی که بر تن آنها بود را دارند.
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در اعتراض به یورش وحشیانه گارد زندان و انتقال آنها به سالن ۱۰ که کاملا ایزوله می باشد صورت گرفت. این یورش وحشیانه  بدستور بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران ولی فقیه آخوند علی خامنه ای که در حال حاضر در لیست سیاه  تروریستی دولت امریکا قرار گرفته است صورت گرفت.
۸ مرداد ماه  با یورش وحشیانه گارد زندان که با ضرب و شتم و رفتارهای غیر انسانی همراه بود زندانیان سیاسی را از سالن ۱۲ به سالن ۱۰ که کاملا ایزوله می باشد منتقل نمودند.گارد وحشی و ضدبشری زندان که دستورات بازجویان اطلاعات سپاه پاسداران را به اجرا در می آورد حتی به زندانیان اجازه ندادند که حداقل  وسایل شخصی خویش را  همراه خود ببرند. همزمان با آن با اعتراضات زندانیان سیاسی مواجه شدند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، قطع امدادهای پزشکی از زندانیان سیاسی در طی هفته گذشته، خود  حاکی  از نیت شوم زندانبانان ولی فقیه برای حذف فیزیکی زندانیان سیاسی در اعتصاب غذا است  را محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل متحد، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران و سایر مجامع بین المللی خواستار دخالت و نجات جان زندانیان سیاسی در اعتصاب غذا می باشد

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۹ شهریور ۱۳۹۶ برابر با ۳۰ اوت ۲۰۱۷
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
كميسرعالى حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ويژه حقوق بشر سازمان  سازمان ملل متحد در امور ایران
سازمان عفو بين الملل
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: