۱۳۹۶ شهریور ۶, دوشنبه

اعتراضات پی در پی کارگران شهرداری اندیمشک نسبت به عدم پرداخت ۱۴ ماه حقوق خویش



بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » نزدیگ به ۱۰۰ نفر از کارگران شهرداری اندیمشک ۱۴ ماه است که حقوق خویش را دریافت نکرده اند و در شرایط سخت معیشتی بسر می برند.
کارگران شهرداری اندیمشک که تعداد آنها بالغ بر ۱۰۰ نفر می باشد ۱۴ ماه است که حقوق آنها به تعویق افتاده است . این کارگران که در بخش خدمات شهرداری اندیمشک مشغول به کار هستند و علیرغم داشتن سابقه کاری بین ۱ الی ۱۴ سال  همچنان بصورت قراردادی هستند. آنها برای دریافت حقوق های معوقه خویش بارها در مقابل فرمانداری و شهرداری شهر دست به اعتراض زده اند .اما تا به حال به آنها پاسخ مشخصی داده نمی شود .
ماه ها به تعویق افتادن حقوق کارگران زحمتکش شهرداری اندیمشک  باعث ایجاد مشکلات معیشتی فراوانی برای آنها و خانواده هایشان شده است  و زندگی  خانواده های آنها و بخصوص فرزندانشان  را در شرایط  بسیار سختی قرار داده است.
کارگران شهرداری تا به حال بارها دست به تجمعات اعتراضی در مقابل فرمانداری و شهرداری شهر زده اند و خواهان پرداخت شدن دسترنج خویش هستند. آنها از عدم پرداخت حقوق معوقه و بوجود آمدن  شرایط سخت زندگی بسیار خشمگین هستند .
از طرفی دیگر فردی به نام خواجه که مسئول خدمات شهرداری اندیمشک می باشد. کارگرانی که به عدم پرداخت حقوق هایشان دست به اعتراض می زنند تهدید می کند.
فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران ، ماه ها عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری انیمشک  که منجر به ایجاد شرایط سخت  معیشتی  برای خانواده کارگران شده است را محکوم می کند و از سازمان جهانی کار و سایر سندیکاهای  بین المللی خواستار حمایت از کارگران ایران است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۶ شهریور ۱۳۹۶ برابر با ۲۸ اوت ۲۰۱۷
گزارش به سازمانهاي زير ارسال گرديد:
سازمان جهانی کار
telegram me/hrdai
Tel.:0031620720193

طبق قوانين كپي رايت استفاده از گزارشات فعالين حقوق بشر و دمكراسى در ايران در صورت ذکر منبع بلامانع می باشد

هیچ نظری موجود نیست: