۱۳۹۰ بهمن ۱۵, شنبه

تصاحب و تخریب منزل زندانی سیاسی ارژنگ داودی توسط یکی از عوامل وزارت اطلاعات


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"یکی از عوامل وزارت اطلاعات که منزل مسکونی زندانی سیاسی ارژنگ داودی را به دستور دفتر خامنه ای تصاحب کرده بود چند روزی است که مشغول تخریب آن می باشد.
منزل زندانی سیاسی اژنگ داودی که در پی دستگیری وی و به سرقت بردن اموالش توسط دفتر خامنه ای در اختیار تام یکی از عیادی وزارت اطلاعات قرارداده شده بود، در طی چند روز گذشته شروع به تخریب این منزل نموده اند و در حال خاک برداری و از بین بردن کامل آن هستند. فردی که منزل را تصاحب کرده و در حال تخریب آن می باشد زنی بنام سلطانی می باشد.
منزل شخصی زندانی سیاسی ارژنگ داودی در سال 1382 و زمانی که وی در زندان بود به دستور بازجویان وزارت اطلاعات و توسط حسن زارع دهنوی معروف به (حسن حداد) پلمپ و توقیف گردید و همسر این زندانی سیاسی را از منزل شخصی اش آواره نمودند.
پس از این وکلای آقای داودی مسئلۀ باز پس گیری منزل را پیگیری نمودند و دادگاه انقلاب حکم به باز پس گرفتن منزل داد و پلمپ منزل توسط مامورین امنیتی فک گردید.اما پس از مدتی مامورین وزارت اطلاعات در آنجا حاضر شدند و منزل را بزور از خانواده آقای داودی دوباره باز پس گرفتند. این بازپس گیری با نامه کتبی دفتر علی خامنه ای صورت گرفت.
در طی چند هفتۀ گذشته فشارهای طاقت فرسا و شرم آوری توسط بازجویان وزارت اطلاعات علیه خانواده زندانی سیاسی ارژنگ داودی اعمال شده که جزئیات کامل آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
از طرفی دیگر زندانی سیاسی ارژنگ داودی تحت فشارهای غیر انسانی و طاقت فرسا قرار دارد و تا به حال بارها به سلولهای انفرادی و یا شکنجه گاه وزارت اطلاعات بند 209 برده شده است و تحت شکنجه های وحشیانه جسمی قرار گرفته است. او از بهمن سال گذشته تا به حال از داشتن هرگونه تماسی با خانواده اش محروم می باشد.
ولی فقیه علی خامنه ای فشارهای شرم آور و غیر انسانی علیه زندانیان سیاسی و خانواده های آنها به نحو جنون آمیزی تشدید کرده است که از جملۀ آنها مصادره ، تصاحب و تخریب منازل شخصی و آواره کردن خانواده های آنها، تهدیدهای مستمر و تحت فشار قرار دادن خانواده های زندانیان سیاسی و حتی نوع شرم آور تر آن فشار آوردن بر روی همسران زندانیان سیاسی برای جدا شدن از همسران زندانی خود می باشد.ولی فقیه علی خامنه ای از طریق صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت و منصوب وی در قوۀ قضاییه و وزارت اطلاعاتش اینگونه فشارها و اعمال قرون وسطایی را بر خانواده های زندانیان سیاسی روا می دارد تا شاید فضای رعب و وحشت در جامعه را بگستراند
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، مصادره ،تصاحب و تخریب منازل زندانیان سیاسی بدستور دفتر خامنه ای و ایجاد فشارهای شرم آور و غیر انسانی علیه خانواده های زندانیان سیاسی را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
15 بهمن 1390 برابر با 04 فوریه 2012
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: