۱۳۹۰ بهمن ۱۲, چهارشنبه

بدستور ضحاک حاکم بر ایران 2 زندانی مخفیانه در زندان لاکان رشت به دار آویخته شدند


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" حکم قرون وسطایی اعدام 2 زندانی در زندان لاکان رشت به اجرا گذاشته شد.
روز شنبه 8 بهمن ماه بدستور ضحاک حاکم بر ایران دو زندانی بطور مخفیانه در زندان لاکان رشت به دار آویخته شدند. اسامی زندانیان اعدام شده به قرار زیر می باشد:
1 زندانی ایوب کلانتری 28 ساله
2- محمدرضا شریفی 40 ساله که از هموطنان بلوچ بود
رژیم ولی فقیه علی خامنه ای بدلیل انزجار جهانی نسبت به اعدام ها در ایران ،رو به اعدام های مخفیانه آورده است و حتی اعدام های در ملاعام را در رسانه های خود اعلام نمی کند.اعدام ها بصورت گسترده و اکثرا مخفیانه در زندانها ادامه دارد.
علی خامنه ای که تعیین کننده اصلی سیاست اعدام برای ادامۀ رژیمش و باقی ماندن در حکومت می باشد. تایید و به اجرا گذاشتن اعدام ها توسط صادق لاریجانی رئیس منصوب وی در قوۀ قضاییه و از جنایتکاران علیه بشریت صورت می گیرد.از زمان منصوب شدن صادق لاریجانی جنایتکار علیه بشریت تعداد اعدام های زندانیان سیاسی و عادی به صورت تصاعدی رو به افزایش می باشد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،استمرار اعدام ها و زمینه سازی برای اعدام زندانیان سیاسی در ایران که هدفی جز ایجاد رعب و وحشت در جامعه ندارد را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار پایان دادن به سکوت خود و ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم اجرا می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
12 بهمن 1390 برابر با 01 فوریه 2012
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net
http://hrdai.net/
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: