۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

شرایط حاد جسمی زندانی سیاسی زهرا جباری و نگهداری وی در بیمارستان روانی


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی سیاسی زهرا جباری که از ناراحتی حاد بیماری قلبی و رماتیسم که در زندان به آن مبتلا شده است رنج می برد و طبق معاینات کمسیون پزشکی و تایید پزشک قانونی که طی نامۀ کتبی در اواسط فروردین ماه به عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران ارسال شده است خواستار انتقال خانم جباری به یکی از بیمارستانها برای درمان ناراحتیهای قلبی و رماتیسم وی شدند.
اما بازجویان وزارت اطلاعات که در پشت صحنه تصمیم گیرندگان اصلی در مورد سرنوشت زندانیان سیاسی در هر محله می باشند بجای اینکه زندانی سیاسی زهرا جباری را به بیمارستان جهت درمان ناراحتی قلبی و رماتیسم اعزام کنند او را به بیمارستان روانی امین آباد شهر ری منتقل می کنند تا تحت فشار روحی و جسمی قرار دادن و وضعیت جسمی وی را وخیم تر نمایند.بازجویان (شکنجه گران) وزارت اطلاعات دستور دادن که به پاها و دستانش پابند و دست بند بزنند و تحت نظارت 4 مامور خود بطور شبانه روزی قرار دهند و از این طریق فشارهای روحی را علیه او تشدید نمایند.
زندانی سیاسی زهرا جباری به آنها هشدار داده بود که در صورت عدم انتقال به بیمارستانی که در ارتباط با بیماری وی و عدم رسیدگی به بیماریش ، او اقدام به اعتصاب غذای خشک نامحدود خواهد زد. پس از این هشدارها این بار او را به بیمارستان روانی روزبه منتقل نمودند. از طرفی دیگر از تاریخ 28 خرداد ماه تاکنون که به دو بیمارستان روانی منتقل شده است به فرزند و خانواده اش اجازۀ ملاقات نداده اند.
سربازجوی وزارت اطلاعات که با نام مستعار علوی که از جنایتکاران علیه بشریت می باشد و در کشتار و شکنجه تعداد بیشماری از بهترین زنان و مردان ایران زمین از دهۀ 60 تاکنون مشغول بوده و هست. عامل اصلی فشار و اقدامات ضدبشری علیه زندانی سیاسی زهرا جباری می باشد. این جنایتکار علیه بشریت قصد دارد که با این رفتار و اعمال غیر انسانی این زندانی سیاسی را حذف فیزیکی نماید همانگونه که قصد خود را در مورد زنده یاد محسن دگمه چی به اجرا در آورد.علوی آخوندی جنایتکار،شکنجه گر ، ضد بشر و شناخته شده برای تمامی فعالین سیاسی ،دانشجویی،زنان و خانواده ها می باشد که در زمان یورش به منازل ،دستگیری،بازجویی و شکنجۀ زندانیان سیاسی و همچنین احضار،بازجویی و تهدید خانواده ها خود شخصا وارد عمل می شود .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، نسبت به خطری که جان این زندانی سیاسی را تهدید می کند شدیدا ابراز نگرانی می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار اعزام گزارشگر ویژه سازمان ملل به ایران جهت تحقیق و تهیۀ گزارش از جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای و ارائه آن به سازمان ملل جهت گرفتن تصمیمات لازم می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
14 تیر 1390 برابر با 05 ژولای 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگران ویژه زنان و شکنجه سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: