۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

به بهانه دهم مرداد، پنجاه و چهارمین زادروز آقای بروجردی در پنجمین سال زندان و شکنجه


بمناسبت زادروز آقای بروجردی هواداران وی مطلبی در این مورد جهت انتشار در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار داده اند . آنها در بخشهایی از این مطلب به مبارزات پیگیر و خستگی ناپذیر او علیه رژیم ولی فقیه که توام با زندان و شکنجه ،محرمیت از درمان و مورد اذیت وآزار قرار دادن خانواده و هودارانش توام بوده اشاره نموده اند . متن مطلب به قرار زیر می باشد:
آقای سید حسین کاظمینی بروجردی در حالی پنجاه و چهارمین بهار عمرش را آغاز می کند که از نظر جسمی و سلامتی در وضعیت بحرانی قرار دارد. این روحانی آزاد اندیش و مخالف ولایت فقیه 5 سال است که در زندان به دور از خانواده و عزیزان، تحت انواع شکنجه های روحی و جسمی قرار دارد.
رژیم ولایت فقیه از این روحانی سازش ناپذیر به شدت بیم دارد و او را یکی از جدی ترین دشمنان خویش می داند چرا که او ریشه اصلی استبداد را نشانه گرفته است و بیش از بیست سال است که این مبارز مردمی و دگر اندیش، هوشمندانه به مبارزه و تلاش برعلیه استبداد و استحمار ملت به نام دین پرداخته و شجاعانه بر مواضعش اصرار ورزیده است، فلذا به علت فعالیتهای مستقل و افشاگرانه اش در برگزاری سخنرانی ها و نوشتن مقالات متعدد در اعتراض به استفاده ابزاری از دین توسط روحانیون دولتی، هماره تحت پیگرد و اذیت و آزار وزارت اطلاعات و دادگاه ویژه روحانیت قرار داشت.
در سالهای 1374 و 1379 به طورغیر قانونی بازداشت و تحت شكنجه های طاقت فرسا قرار گرفت، ولي متاسفانه اخبار مربوطه به علت بایکوت رسانه ای حاکم بر ايران، بازتاب خبری پیدا نکرد.
در سال 1385 نیز به جرم اعتراض آشکار به بی عدالتی ها، تبعیض ها و همچنین مخالفت با سوء استفاده از دین برای مشروعیت دادن به حکومت استبدادی ولایت فقیه، طی یک حمله وحشیانه و همه جانبه از جانب حکومت به همراه بسیاری از یارانش بازداشت گردید. ایشان بدون حق داشتن وکیل مستقل ، در یک دادگاه فرمایشی و غیرعلنی محاکمه گردید و به یازده سال حبس محکوم شد. آقای بروجردی در مدت 5 سال که از اسارتش می گذرد حتی یک ساعت مرخصی نیز نداشته است. با وجود همه رنجها و سختی های وارده در طول مدت بازداشت، ایشان از درون زندان به هر شیوه ممکن به افشاگری علیه استبداد دینی در نقض آشكار و گسترده حقوق بشر در ایران و سایر کشورها شجاعانه تلاش نموده است.
اینک در حالی ولادت این مبارز آزادیخواه را گرامی می داریم که سلامتی و جوانی و زندگی پر بار اما پررنجش برای پيگيري مطالبات به حق مردم تحت ستم ایران، در شرف نابودی کامل قرار دارد و در این مبارزه نفسگیر با استبداد، والدینش به قتل رسیده، خانواده اش فروپاشیده و اموالش مصادره گرديده اند. امید است به زودی شاهد نابودی استبداد و رهایی ملت ایران از شر استبداد نعلین باشیم.
هواداران آقای بروجردی
09 مرداد 1390

info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: