۱۳۹۴ مرداد ۲۴, شنبه

اقدمات تبهکارانه قوه قضاییه ولی فقیه در زندان مرکزی کرج منجر به خودکشی یک زندانی گردید


بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روز گذشته یک زندانی که از فساد و رشوه و تبهکاری قوه قضاییه ولی فقیه به تنگ آمده بود در زندان مرکزی کرج  اقدام به خودکشی نمود و به یکی از بیمارستانهای کرج منتقل گردید.
روز جمعه ۲۳ مرداد ماه زندانی مالک عزت پور حدودا ۴۰ ساله که ۴ سال به اتهام مالی  در زندان مرکزی کرج زندانی است  اقدام به خودکشی نمود و به بیمارستان منتقل گردید.او حوالی ساعت ۰۷:۰۰ صبح  به محض باز شدن درب هواخوری از  تیربرق بالا رفت و از پشت خودش را به زمین کوبید که منجر به شکستن جمجمه  و خونریزی وی از ناحیه  بینی و دهان شد  .پس از گذشت مدتی وی را از زندان به یکی از بیمارستانهای کرج منتقل کردند.
زندانیانی که با اتهامات مختلف مواجه هستند گاها سالها بلاتکلیف و با شرایط غیر انسانی  در زندان بسر می برند و قاضی پرونده از طریق رابط های خود مبالغ نجومی رشوه در اذای رسیدگی به پرونده آنها را تقاضا می کنند و از آنجایی که زندانیان قادر به پرداخت این رشوه ها نیستند برای رهایی از شرایط غیر انسانی و طاقت فرسا اقدام به خودکشی می نمایند.
آخوند صادق لاریجانی که رئیس منتصب قوه قضاییه ولی فقیه می باشد  علاوه بر صدور احکام ضدبشری اعدام اقدام به راه اندازی یک دستگاه فاسد ، تبهکار ، رشوه گیر تحت عنوان قوه قضاییه نموده است. آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت است که تا به حال اقدام به تایید و صدور فرمان اجرای حکم اعدام هزاران نفر در ایران نموده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اقدامات ضدبشری قوه قضاییه ولی فقیه که بر پایه  اعدام های گروهی، گرفتن  رشوه ، فساد و تبهکاری بنا شده است را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام و شکنجه و سایر اقدامات ضدبشری در ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴ مرداد ۹۴برابر با۱۵ اوت ۲۰۱۵
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: