۱۳۹۴ مرداد ۲۵, یکشنبه

اعدام ۲ زندانی و در انتظار بودن ۲ زندانی دیگر برای اجرای حکم ضدبشری اعدام در زندان میناب


بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» اعدام ۲ زندانی در زندان میناب و ۲ زندانی دیگر در سلولهای انفرادی در انتظار اجرای حکم ضدبشری اعدام بسر می برند .
روز یکشنبه  ۲۵ مرداد ماه از ۴ زندانی که روز پنجشنبه ۲۲ مردادماه به سلول انفرادی منتقل شده بودند ۲ نفر از آنها اعدام شدند و ۲ نفر دیگر همچنان در سلولهای انفرادی در انتظار حکم قرون وسطایی و ضدبشری اعدام بسر می برند.
زندانی سعادت شاه کرم ریگی فرزند عیسی اهل ایرانشهر ۳۰ ساله همراه با یک زندانی دیگر در سلول انفرادی زندان میناب در انتظار اجرای حکم ضدبشری اعدام بسر می برند. بنابه اظهارات خانواده این زندانی  قرار است او را روز دوشنبه اعدام کنند.خانواده این زندانی هنوز موفق به آخرین دیدار با وی نشده است.
اتهامی که به ۴ زندانی فوق نسبت داده شده است داشتن مواد مخدر می باشد.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای بعد از فرجام بر سر ممانعت از ساخت بمب اتمی بطور گسترده و مستمر زنان و مردان ایرانی را به دار می کشاند و از این طریق سعی و تلاش دارد که فضای رعب و وحشت را در ایران ایجاد نماید  تا مانع اعتراضات مردم نسبت به سلب  حقوق اولیه شان شوند  و از این طریق بتواند به حمایت مطلق خود از گروهای تروریستی و دیکتاتورها در یمن ، عراق و سوریه و لبنان که منجر به جنگ و کشتار  مردم بی دفاع در این کشورها شده است  و همچنین به تلاش برای ساختن بمب اتم ادامه دهد.
    فعالین حقوق بشر و دمکراسی درایران،استمرار روزانه اعدام های گروهی و قرون وسطایی در زندانهای ولی فقیه به منظور ایجاد رعب و وحشت در ایران را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت و اعدام های روزانه خواهان ارجاع بی درنگ پرونده رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۵ مرداد ۹۴برابر با۱۶ اوت ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشکر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: