۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

عشق امت یا چوب ملت !؟( زندانی سیاسی ارژنگ داودی)


دست نوشته زندانی سیاسی ارژنگ داودی در ارتباط با لاف و گزاف های رییس دفتر علی خامنه ای جهت انتشار در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است .متن دست نوشته به قرار زیر می باشد :

عشق امت یا چوب ملت !؟
رو یا سنگ پا از خارا سنگ !؟
حقا که ابلیس بی ولایت و بی آیین
این بند ناف توحش با بربر
 نشسته بر فراز سرزمین آه و دریغ و درد
در گند آغوش خود مرگ می پرورد
با کوبه بیداد
بر فرق شکفته آزادی

گفته اند کسی که بین دو جبهه قرار بگیرد از دو طرف، تیر می خورد و به لاجرم دوبار می میرد!؟چند روز پیش ، رییس ابله دفتر شیخ علی خامنه ای که تا چند هفته !؟بعد از ۲۲ بهمن ۵۷ مردم شهر گلپایگان را از تظاهرات بر علیه شاه فراری، آواره و رانده شده از سوی مصر و مراکش هم، برحذرمی داشت !؟ خزعبلات خنده آوری درباره افزایش مداوم «عشق» ملت بخوانید امت نیم درصدی ریاکار!؟نسبت به علی مافنگی معتاد بر زبان رانده که علاوه بر این ضرب المثل که « به روباه گفتند شاهدت کیه، گفت :دمب ام !؟» مرا به یاد هرزه درایی های مشابه  از سنخ همین توهمات بیمارگونه از سوی دیکتاتور معدوم معمر قذافی انداخت!؟
واقعا که صد رحمت به سرنوشت نکبت بار صدام و هزار رحمت به سرنوشت نامبارک مبارک. اما سرنوشت رقت بار آن مردک دیوانه می تواند برای همه به ویژه برای دیکتاتورهای خونخوار، عبرت برانگیز باشد. همو که پس از یک نرمش جانانه و صد البته از نوع قهرمانانه ! بدون اینکه حتی به خود زحمت بتن ریزی !؟در کوره آب سنگین را داده باشد ، تمام پیچ و مهره های تاسیسات اتمی را داوطلبانه !؟هم باز کرد و هم دو دستی تقدیم امریکاییان نمود.
آری؛
این دیکتاتور وحشی تنها چند ماه بعد از آن که مدعی شد که مردم لیبی عاشق او هستند !؟با فضاحت هر چه تمامتر از صفحه روزگار محو شد . البته او هم که مثل دار و دسته فاسد فقیه افسد، بین دو جبهه داخلی و خارجی گیر افتاده بود با وجودی که فقط دوبار تیر خورد، اما قبل از سقط شدن ، چندین و چند بار مرد و باز هم صد البته با ماتحتی مشحون از الطاف چوبینه!؟به عنوان هدیت و مرحمت از همان مردمان لیبیایی عاشق !؟
بدین طریق معلوم می گردد ، هر چند که دیکتاتورهای حیوان صفت، دو بار تیر می خورند، اما قبل از سقط شدن چندین بار می میرند. اینک نیز باید منتظر ماند و دید «ملت » و یا شاید حتی همان امتی !؟که مدعی ذوب در ولایت و علی الظهر، عاشق شیخ علی شیره چی است به جای ما تحت او که در نتیجه الطاف پروستات مآبانه سرطان !؟حداقل به وسیله انگشت اشاره تیم پزشکان معالج ، به دفعات مورد مرحمت خاص، واقع گردیده !؟آیا نقطه جایگزینی را هدف قرار خواهد داد یا خیر !؟
البته و صد البته که اظهار این گونه اراجیف عشقولانه ، صرفا از این منظر برای همگان، شنیدنی و نوید بخش است که به وضوح می رساند که سرکردگان بیمار و متوهم باند منفور مافیا، هم به لحاظ روشکستگی مطلق و هم از سر ناچاری مفرط، گریز انحرافی زده و این بار از چاه مردم فریبی به ویل خودفریبی درغلتیده اند!؟
و اما؛
پایان اینگونه ماجراهای عشقی !؟حکایت همان چهار هندویی را به یاد می اندازد که «در یکی مسجد شدند »!؟علی خامنه ای هم پس از صدام ، قذافی و مبارک ؛همان چهارمین ناپاکی ست که بدون تردید از سه ناپاک قبلی به مراتب ، راه را بیشتر گم کرده است !؟
به امید پیروزی آزادیخواهان ایرانی بر جهل و ستم و سرکوب ژاژخایان و یاوه پویان اشغالگر میهن اهورایی؛

زندانی سیاسی ارژنگ داودی
زندان رجایی شهر
مردادماه ۹۴


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193
طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است




هیچ نظری موجود نیست: