۱۳۹۴ مرداد ۱۹, دوشنبه

رژیم زن ستیز ولی فقیه یک زن زندانی محبوس در زندان قرچک ورامین را به دار آویخت

 بنا به گزارشات رسیده  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » اعدام یکی از زنان زندانی قرچک ورامین در زندان گوهردشت کرج.
روز دوشنبه ۱۹ مرداد ماه  زندانی  فاطمه حدادی ۳۹ ساله مادر یک دختر که ۸ سال زندانی بود در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته شد. او روز یکشنبه غروب ۱۸ مرداد ماه تحت عنوان انتقال  به درمانگاه از سالن ۶ زندان قرچک ورامین خارج و به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت کرج منتقل شد.پیکر این زن زندانی اعدام شده در حال حاضر در سردخانه بی بی سکینه کرج نگهداری می شود و قرار است فردا به خانواده اش تحویل داده شود
   گزارشهای تایید نشده حاکی از آن است که ۹ زندانی مرد صبح امروز همراه با این زن زندانی در زندان گوهردشت کرج به دار آویخته شدند .
از طرفی دیگر گزارشها حاکی از آن است که یک زن زندانی دیگر به نام اکرم مهدوی که حدودا ۱۲ سال در زندان بسر می برد  در آستان اجرای حکم ضدبشری اعدام قرار گرفته است و قرار است هفته آینده حکم اعدام وی را به اجرا در آورند .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی که تقریبا روزانه در زندانهای رژیم ولی فقیه صورت می گیرد را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسرعالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، شکنجه و سرکوب خونین مردم ایران خواهان ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۹ مرداد ۹۴برابر با۱۰ اوت ۲۰۱۵



 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشکر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه زنان سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: