۱۳۹۴ مرداد ۱۷, شنبه

انتقال یک زن زندانی زندان قرچک ورامین به سلول انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» انتقال یک زن زندانی از زندان قرچک ورامین به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام.
روز شنبه ۱۷ مرداد ماه  زندانی بتول کریمی ۵۵ ساله که به مدت ۴ سال  زندانی بود به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شد. زندانی بتول کریمی مادر ۳ فرزند ۲ پسر و ۱ دختر  می باشد. او صبح امروز از سالن ۱ زندان قرچک ورامین خارج و به سلول انفرادی منتقل گردید و گفته می شود جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام قرار است به سلولهای انفرادی زندان قزل حصار کرج منتقل گردد.
او به اتهام داشتن مواد مخدر محکوم به اعدام شده است.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای پس از خوردن زهر اتمی بر شدت و تعداد  اعدام ها بطرز جنون آمیزی افزوده است و از این طریق سعی دارد که فضای رعب و وحشت را در جامعه افزایش دهد.در حالی گروه گروه از زنان و مردان ایرانی روانه میادین دار تحت عنوان مواد مخدر می شوند که سیاست ویرانگر و تباه کننده ورود و پخش مواد مخدر در ایران توسط  شخص آخوند علی خامنه ای گرفته شده است. این سیاست توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات به اجرا گذاشته می شود.ورود و پخش مواد مخدر حتی در زندانهای ولی فقیه که تحت شدیدترین کنترل ها است به راحتی صورت می گیرد. هدف از این سیاست، معتاد کردن جوانان ایرانی  به منظور سلب قدرت اعتراض علیه فقر و بیکاری جوانان است. رژیم ولی فقیه  برای رد گم کردن، قربانیان خویش را دستگیر و بصورت جمعی در زندانها و گاها در معابر عمومی دار می زند.
   فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی و تقریبا روزانه  در زندانها را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ مرداد ۱۳۹۴برابر با۰۸ اوت ۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه زنان سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: