۱۳۹۳ آذر ۱۴, جمعه

اعتصاب غذای معلم بازنشسته زندانی و انتقال وی به سلولهای انفرادی

 
بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » معلم بازنشسته زندانی محمد امین آگوشی در اعتراض به  یورش به سلولش ، رفتارهای تحقیر آمیز و تخریب وسایل شخصی اش دست به اعتصاب غذا زد و زندانبانان او را به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان زاهدان منتقل نمودند.
 روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه معلم بازنشسته زندانی محمد امین آگوشی در اعتراض به یورش وحشیانه به سلولش، رفتارهای تحقیر آمیز و تخریب  وسایل شخصی اش و عدم رسیدگی به اعتراضات وی  ناچار به اعتصاب غذا شد.
زندانبانان ولی فقیه به جای رسیدگی به اعتراضات به حق این زندانی او را به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان مرکزی زاهدان منتقل نمودند.
لازم به یادآوری است روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه پاسداری به نام غدیر از مسئولین بازرسی زندان همراه با پاسداربندها به سلول زندانی سیاسی محمد امین آگوشی  یورش بردند و  به طرزی تحقیر آمیز  با این زندانی سیاسی برخورد و وسایل شخصی وی را تخریب نمودند.
پاسدار غدیر یکی از عوامل اصلی ورود و پخش مواد مخدر در زندان مرکزی زاهدان است .این فرد رفتاری وحشیانه و کینه توزانه با زندانیان بخصوص زندانیان سیاسی در زندان مرکزی زاهدان دارد.

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران،یورش وحشیانه ، رفتارهای تحقیرآمیز و تخریب وسایل شخصی، عدم رسیدگی به اعتراض  این زندانی سیاسی و سوق دادن وی به اعتصاب غذا و نهایتا انتقال وی به سلولهای انفرادی بند قرنطینه شکنجه گاه زندان زاهدان را محکوم می کند  و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عاجل برای پایان دادن به برخوردهای وحشیانه و غیرانسانی علیه زندانیان توسط رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای در زندانها است .

 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۴ آذر۱۳۹۳ برابر با۵ دسامبر۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: