۱۳۹۳ آذر ۲۳, یکشنبه

وضعیت وخیم جسمی زندانی سیاسی علی سلان پور و عدم درمان جدی وی

 
بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» بازگرداندن  زندانی سیاسی علی سلان پور از بیمارستان و عدم درمان جدی وی که در شرایط حاد جسمی بسر می برد.
زندانی سیاسی علی سلان پور از زندانیان سیاسی سالن ۱۲ بند۴ زندان گوهردشت کرج می باشد که مدتی پیش پس از ماه ها تحمل دردهای طاقت فرسا و وخامت   وضعیت جسمی اش و انتشار گزارشها در مورد این زندانی او را به بیمارستان تجریش تهران منتقل و تحت عمل جراحی مهره های کمر قرار گرفت اما بلافاصله بعد از عمل جراحی و بدون کشیدن بخیه هایش و انجام فیزیوتراپی  تحت عنوان اینکه بیمارستان آلوده است به زندان باز گردانده شد.این در حالی است که محیط زندان فاقد حداقل امکانات اولیه بهداشتی و پزشکی است و حتی امکانات  استراحت برای وی وجود ندارد.
 از طرفی دیگر او می بایست تحت نظر پزشک باشد و به طور دائم فیزیوتراپی شود تا ماهیچه های وی تقویت شده و تکیه گاهی برای ستون فقرات او باشد.
زندانی سیاسی علی سلان پور از بیماری حاد مهره های گردن رنج می برد و پزشکان توصیه نموده اند که گردن وی باید به سرعت مورد عمل جراحی قرار گیرد اما بازجویان وزارت اطلاعات مانع درمان وی هستند و از این طریق سعی در زجرکش کردن او را دارند .
لازم به یاد آوری است زندانی سیاسی علی سلان پور آذرماه ۱۳۸۹ با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل گردید او به دلیل هواداری از سازمان مجاهدین خلق  ماه ها در سلولهای انفرادی مورد شکنجه های طاقت فرسای بازجویان وزارت اطلاعات قرار داشت که در اثر این شکنجه های وحشیانه و قرون وسطایی حداقل ۶  مهره کمرش دچار شکستگی  و مهره های گردنش دچار آسیب جدی شدند. در اثر ضربات جنایتکارانه به بیضه هایش دچار آسیب جدی و خونریزی گردید و همچنان از درد های آن رنج می برد.سربازجوی وزارت اطلاعات که او را مورد شکنجه قرار داده است با نام مستعار علوی است. این جنایتکار علیه بشریت از دهه ۶۰ مشغول شکنجه و کشتار در زندان است و مورد اعتماد شخص ولی فقیه آخوند علی خامنه ای است او به زندانیان می گوید که من مجری دستورات ولی امر مسلمین هستم.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، شکنجه های ضد بشری و قرون وسطایی توسط بازجویان آخوند علی خامنه ای و ماه ها ممانعت از درمان این زندانی سیاسی که قصد زجرکش کردن وی را دارند  به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام های جمعی، شکنجه های قرون وسطایی، اسید پاشی و چاقو کشی علیه زنان و دختران در ایران توسط پدرخوانده داعش آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم خواستار ارجاع فوری پرونده جنایت علیه بشریت این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۳ آذر۱۳۹۳ برابر با۱۴ دسامبر۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: