۱۳۹۳ دی ۱۰, چهارشنبه

از خواسته های زندانیان اعتصابی اهواز پشتیبانی می کنیم

 

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج در حمایت از خواسته های زندانیان سیاسی اهواز که در اعتصاب غذا بسر می برند. این بیانیه جهت جهت اطلاع افکار عمومی و انتشار در رسانه های در اختیار «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است. متن بیانیه به قرار زیر می باشد:
هم میهنان گرامی،
فشارهای غیرقابل تحمل سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی بر طبقات گوناگون اجتماعی موجب گردیده است تا هر روز شاهد دامنه دارتر شدن اعتصابات شهروندان زیر ستم باشیم. شوربختانه زندانیان به ویژه زندانیان سیاسی و عقیدتی در صف مقدم این اعتصاب ( بدلیل اعمال فشارهای مضاعف از سوی رژیم سرکوبگربر آنها ) قرار دارند. هنوز اعتصاب غذای زندانیان سیاسی ـ عقدتی ارومیه به پایان نرسیده بود که ۵۹ تن از زندانیان سیاسی ـ عقیدتی اهواز مجبور شدند دست به اعتصاب بزنند که اینک هفتمین روز اعتصاب خود را پشت سر گذاشتند.
 بنا به خبرهای رسیده ، زندان کارون اهواز از جمله زندانهایی است که صراحتا آیین نامه سازمان زندانها را زیر پا گذاشته و نه تنها زندانیان را در شرایط کاملا غیرانسانی نگهداری می کنند و اساسا فاقد امکانات اولیه است. اگرچه ما خود در زندان فوق امنیتی گوهردشت، وضعیت بسیار اسفناکی را تحمل می کنیم اما بنا بر اخبار دقیق، وضعیت زندانیان کارون اهواز از زندان گوهردشت نیز اسفناک تر است.
از همین رو از هم میهنان گرامی به ویژه نهادهای داخلی یا بین المللی مدافع حقوق بشر انتظار می رود در چنین شرایطی که رژیم تلاش می کند بحرانهای شدید اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی خود را متوجه شهروندان نموده و فشار بیشتری بر فعالان سیاسی و مدنی وارد کند ، از خواسته های همه اعتصابیون  به ویژه کسانی که با اعتصاب غذا سلامتی خود را به خطر می اندازند تا فریاد ستم دیدگی خود را به گوش دیگران برسانند، پشتیبانی موثر نمایند.

گروهی از زندانیان سیاسی گوهردشت کرج
دی ۱۳۹۳

فرید آزموده، رضا اکبری منفرد، افشین بایمانی، شهرام پورمنصوری، فرهنگ پورمنصوری، ایرج حاتمی، خالد حردانی، لطیف حسنی، افشین حیرتیان، شاهرخ زمانی، حمزه سواری، حشمت الله طبرزدی، علیرضا فرهانی، ابوالقاسم فولادوند، صالح کهندل، سعید ماسوری، کریم معروف، علی معزی، پیروز منصوری، اسدالله هادی، محمد نظری



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: