۱۳۹۳ دی ۶, شنبه

با تایید و دستور آخوند صادق لاریجانی در یک اعدام گروهی ۵ زندانی از جمله یک زن اعدام شدند


بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل  ۵ زندانی از جمله یک زن  در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند.
روز شنبه ۶ دی ماه ۵ زندانی  که یکی از آنها زن می باشد در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند. یکی از زندانیانی که صبح امروز به دار آویخته شد باباعلی کاکایی ۴۱ ساله کاسب ، متاهل و دارای ۲ دختر می باشد.
این زندانی بنابه اظهارات خانواده اش برای امرار معاش خانواده از زاهدان پارچه می خرید و در تهران و شهرستانها می فروخت. وی  توسط یکی از پستهای بازرسی بازداشت و از وی تقاضای رشوه شد که به دلیل نداشتن مبلغ درخواستی به زندان منتقل  و بعد از ماه هااو را متهم به داشتن مواد مخدر نمودند.
فردی به نام بامری که یکی از قاضی های دادگاه انقلاب زاهدان می باشد از این خانواده تهی دست در ازای تبرئه وی تقاضای مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیون تومان نموده بود اما این خانواده قادر به پرداخت این مبلغ نبودند. اکثر احکام اعدام توسط این فرد که تحت عنوان قاضی است در این استان صادر می شود .
تایید حکم  اعدام و دستور اجرای آن توسط آخوند صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه منصوب ولی فقیه آخوند علی خامنه ای صورت می گیرد.آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران  علیه بشریت می باشد که از زمان تصدی وی درقوه قضاییه ولی فقیه تا به حال  هزاران زندانی سیاسی ، زندانیان نوجوان، زنان که اکثرا به صورت  اعدام های گروهی به دار آویخته شده اند.. این آخوند درغگو و قاتل اخیرا طی مصاحبه ای بیشرمانه اعلام کرده است که اعدام گروهی صورت نگرفته است.
خانواده این زندانی و زندانیان بیشماردیگری بعد از شنیدن حرفهای کذب و بیشرمانه این آخوند  حاضر هستند که در هر دادگاه بین المللی و سازمان حقوق بشری شهادت دهند که چگونه عزیزان آنها با تایید و دستور اجرای اعدام توسط این آخوند به چوبه های دار سپرده شدند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام های  گروهی و ضدبشری امروز را محکوم می کند و خواهان تشکیل یک کمیته حقیقت یاب برای بررسی اعدام های گروهی در ایران و شناسایی آمران و مجریان آن و مورد مجازات قرار دادن آنها است . از آنجایی که در سلسله مراتب حکومتی رژیم ولی فقیه به وضوح روشن است و بارها آخوند صادق لاریجانی و برادر وی در مراجع مهم بین المللی به اعدام ها ، سنگسار و قطع اعضای بدن تحت عناوین مختلف   اعتراف و دفاع نموده و آخوند صادق لاریجانی در مصاحبه ها و سخنرانی های خود رسما اعلام کرده است « که مجری منویات مقام معظم رهبری است »

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۶ دی۱۳۹۳ برابر با۲۷ دسامبر۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل





www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: