۱۳۹۳ آذر ۲۴, دوشنبه

دانشجویان دانشگاه تهران با شعار بازجو برو گمشو حسین شریعتمداری را از دانشگاه بیرون کردند

 
 بنا به گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران حسین شریعتمداری بازجوی سابق وزارت اطلاعات و مدیر کیهان خامنه ای را با شعار بازجو بروگمشو از دانشگاه بیرون کردند.
روز دوشنبه ۲۴ آذرماه حسین شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان خامنه ای در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی  قصد سخنرانی  داشت که با اعتراضات گسترده دانشجویان مواجه گردید. وی در حالی که قیام مردم ایران در سال ۱۳۸۸ را فتنه می خواند با شعارهای مستمر دانشجویان  روبرو شد . دانشجویان با شعارهایی
مانند بازجو برو گمشو ، دروغگو حیا کن  دانشگاه  رو رها کن، مرگ بر اسلام طالبانی  و شعارهای دیگر مانع ادامه سخنرانی  وی شدند .
 دانشجویان همچنین دست نوشته های متعددی در دست داشتند که با مضمونهای مختلف حضور بازجو و مدیر روزنامه کیهان خامنه ای  در داخل دانشگاه را محکوم می کردند.
از طرفی دیگر دانشجویان بسیجی با عربده کشی سعی داشتند که دانشجویان معترض را مرعوب کنند ولی تعداد دانشجویان معترض به حدی زیاد بود که دانشجویان بسیجی قدرت انجام هر کاری از آنها سلب شده بود.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران از حرکت شجاعانه دانشجویان دانشگاه تهران  و همچنین از خواست آنها مبنی بر عدم حضور بازجویان وزارت اطلاعات و دروغگویانی همچون حسین شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان در محیط دانشگاه حمایت می کند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴ آذر۱۳۹۳ برابر با۱۵ دسامبر۲۰۱۴




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: