۱۳۹۳ خرداد ۱۷, شنبه

انتقال جمعی حداقل ۵ زندانی به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام در زندان بندرعباس


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» صبح امروز حداقل ۵ زندانی به سلولهای انفرادی  جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شدند
روز شنبه ۱۷ خرداد ماه حداقل ۵ زندانی از بندهای ۱،۸،۹ و بندهای دیگر به سلولهای انفرادی منتقل شدند . سنین آنها بین ۲۷ الی ۶۱ ساله می باشد و هر کدام از  آنها  بین ۳ الی ۱۲ سال است که در زندان بسر می برند.گفته می شود که آنها قرار است فردا صبح در زندان مرکزی بندرعباس اعدام شوند.
اسامی تعدادی از این زندانیان به قرار زیر می باشد:
۱ـ حیدر مورودانی ۶۱ ساله که ۱۲ سال در بند ۸ زندانی مرکزی بندر عباس زندانی بود
۲ـ علیرضا رزمی ۴۲ ساله که ۷ سال در بند ۱  زندان مرکزی بندرعباس زندانی بود.
۳ـ داود ستوان ۲۷ ساله که ۳ سال  در بند ۹ زندان مرکزی بندر عباس زندانی بود
سیاست سرکوب خونین مردم ایران ، اعدام زندانیان سیاسی ، اعدام های جمعی و اعدام کودکان توسط آخوند جنایتکارعلیه بشریت علی خامنه ای تعیین می شود . آخوند صادق لاریجانی رئیس منصوب قوه قضاییه ولی فقیه ،از جنایتکاران علیه بشریت  که نام وی در لیست ناقضین بین المللی است احکام اعدام را مورد تایید قرار می دهد و دستور اجرای آنها را صادر می کند.
سکوت و عدم ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه به شورای امنیت سازمان ملل و دادگاه های کیفری  بین المللی علیرغم اعتراضات مستمر گزارشگران ویژه سازمان ملل و سایر سازمانهای حقوق بشری و بین المللی باعث شده است که آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی برای حفظ قدرت خویش و ایجاد فضای  رعب و وحشت در جامعه به  اعدام های گسترده و تقریبا روزانه ادامه دهد.
 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، انتقال جمعی زندانیان به سلولهای انفرادی جهت اجرای حکم ضدبشری اعدام  را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر برای متوقف کردن اعدام های گسترده و روزانه مصرانه خواستار انتقال پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۷ خرداد  ۹۳ برابر با ۰۷ ژون ۲۰۱۴


 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل



www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: