۱۳۹۳ خرداد ۱۶, جمعه

بیانیه زندانی سیاسی ایرج محمدی به مناسبت روز جهانی محیط زیست

 
بیانیه زندانی سیاسی ایرج محمدی به مناسبت روز جهانی محیط زیست و فاجعه زیست محیطی خشک شدن دریاچه ارومیه  که در شرف وقوع است جهت اطلاع عموم و انتشار در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است متن بیانیه به قرار زیر است.
 با احترام اینجانب  زندانی سیاسی ایرج محمدی از طرف تمامی زندانیان سیاسی آذربایجانی ۵ ژوئن روز جهانی محیط زیست را به محضر ملت شریف ایران و جهان تبریک عرض می نماییم
متاسفانه در حالی روز جهانی محیط زیست را گرامی میداریم که دریاچه ارومیه و بسیاری  از تالابهای ایران در شرف خشک شدن کامل بوده که در صورت خشک شدن دریاجه ارومیه زمین های زراعی چندین استان و زندگی میلیونها ایرانی با خطر جدیمی شود.
 ولی متاسفانه به واسطه سیاست ویرانگرانه زیست محیطی  حاکمیت  و هیچ اقدامی موثر در راستای احیای این تالابهای طبیعی صورت نمی گیرد که این امر موجب نگرانی ملت ایران بخصوص مردم قیور آذربایجان شده است.
 اینک اینجانب از طرف خود و زندانیان سیاسی آذربایجان از مردم این خطه قهرمان پرور تقاضا مندم که به مناسبت این روز با تجمع مسالمت آمیز در کنار دریاچه ارومیه وبا همراه داشتن مقداری آب نسبت به بی تفاوتی مسئولین رژیم  اعتراض نمایید.
زندانی سیاسی ایرج محمدی
خرداد ۱۳۹۳
زندان مرکزی زاهدان


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است


هیچ نظری موجود نیست: