۱۳۹۳ خرداد ۲۵, یکشنبه

تجمع اعتراضی خانواده زندانیان عقیدتی اهل سنت مقابل زندان قزل حصار کرج


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » خانواده های زندانیان عقیدتی اهل سنت که عزیزان آنها درسلولهای انفرادی   زندان قزل حصار کرج در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند جلوی زندان قزل حصار کرج دست به  تجمع اعتراضی زدند .
از ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه خانواده های  زندانیان  عقیدتی اهل سنت در مقابل زندان قزل حصار کرج  دست به تجمع اعتراضی زده اند و خواستار لغو حکم اعدام  فرزندانشان و باز گرداند آنها به بند عمومی زندان گوهردشت کرج کنار همبندیانش هستند.
تعداد خانواده های زندانیان   عقیدتی اهل سنت بیش از ده ها نفر میاشند   در میان آنها نوزاد ۹ ماهه و بچه های ۶ الی ۷ ساله و همچنین فرزند حامد احمدی یکی از زندانیان عقیدتی  که در انتظار اجرای حکم اعدام در سلولهای انفرادی می باشد و سن او ۷ساله می باشد   در مقابل درب زندان قزل حصار کرج است و با چشمان مضطرب و نگران  در انتظار نجات پدرش لحظه شماری می کند .
همچنین در میان آنها مادران و پدران ۸۰ ساله دیده می شود آنها در طی چند روز گذشته بدون استراحت از زندانی به زندان دیگر در حال رفت و آمد بودند تا بتوانند عزیزان خود را نجات دهند .
از طرفی دیگر خانواده های زندانیان عقیدتی دائم تحت فشار و تهدید و اذیت و آزار ماموران زندان قرار دارند و از این طریق سعی دارند که خانواده ها را پراکنده نمایند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، از خواست به حق خانواده ها حمایت می کند و خواستار لغو بی درنگ حکم اعدام این ۴ زندانی عقیدتی است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۶ خرداد  ۹۳ برابر با ۱۶ ژون ۲۰۱۴




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: