۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

اعتراض به اعمال سرکوبگرانه رژیم ولی فقیه توسط مردم در شهرک اندیشه کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" بکارگیری شیوه های تحقیر آمیز و غیر انسانی علیه جوانان در شهر اندیشه کرج که نسبت به رفتارهای مامورین ولی فقیه اعتراض نموده اند .
روز چهارشنبه 26 مرداد ماه یک جوان 26 ساله که به تن او پیراهن قرمز  و بر سینه و پشت کمر او دست نوشته ای نسبتا بزرگ آویزان کرده بودند در یک ماشین نیسان روباز قرار داده بودند و دستان او را با دستبند به ماشین بسته بودند . هر دو سوی این جوان، 8  نیروی سرکوبگر انتظامی قرار داده بودند  و او را در میدان هشتم فاز یک اندیشه کرج می چرخاندند.
انبوهی از ماشینها و موتور سواران نیروهای سرکوبگر ولی ففیه آخوند علی خامنه ای در پیش و پس ماشین نیسان حامل جوان حرکت می کردند و با بلندگو فریاد می زدند و مردم را دعوت به تماشای صحنۀ انزجار آور تحقیر و سرکوب این جوان می نمودند.زمانی که این جوان در حال چرخاندن حول این میدان بود خانم عابر نسبتا مسنی فریاد اعتراض به این عمل وحشیانه و سرکوبگرانه بر آورد و به آنها گفت : در کجای قرآن آمده است که اینگونه با مردم رفتار می کنید و با این عمل شجاعانۀ خود سایر مردم را وادار به اعتراض به این رفتار سرکوبگرانه آخوندها نمود.
نیروهای سرکوبگر ولی فقیه آخوند علی خامنه ای علیرغم حضور انبوه خود،  از اعتراض این مادر مسن و متعاقبا سایر مردم وحشت زده شده بودند و سعی و تلاش می کردند تا عمل ضد انسانی خود را توجیه کنند که این مسئله منجر به شدت یافتن اعتراضها گردید.
این نمایش سرکوبگرانه که به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت برگزار شده بود از ساعت 18:00 آغاز و تا ساعت 19:00 با شدت گرفتن اعتراضات مردم پایان یافت.
دبیر کل سازمان ملل متحد جناب آقای بان کی مون حضور شما در کنفرانس کشورهای عدم تعهد به رژیم ولی فقیه مشروعیت خواهد بخشید تا به جنایتها و اعمال ضد انسانی خود ادامه دهد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،بکار گیری شیوه های تحقیر آمیز ، غیر انسانی و سرکوبگرانه  به منظور ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه را محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل متحد ،کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت گرفتن تصمیمات لازم می باشد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
28 مرداد 1391 برابر با 18 اوت 2012
گزارش فوق  به سازمانهای زیر ارسال  گردید:
دبیر کل سازمان ملل متحد آقای بان کی مون
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل

info@hrdai.net                   
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: