۱۳۹۰ مرداد ۱۸, سه‌شنبه

تداوم اعتصابات گسترده کسبه و بازاریان صنف قماش و پارچه فروشان در بازار تهران

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" تداوام اعتصاب گسترده صنف پارچه فروشان در بازار تهران و حضور نیروهای سرکوبگر لباس شخصی در سراها و پاساژهای پارچه فروشان.
روز سه شنبه 18 مرداد ماه اعتصاب گسترده کسبه و بازاریان صنف قماش و پارچه فروشان در بازار تهران ادامه یافت. اعتصابات در بخشهای مختلف این صنف مانند تولید کنندگان و فروشندگان پارچه های جین ،چادری ،لباس کار ،پارچه های پرده ای ،پارچه های خارجی،پارچه های ملحفه ای و غیره می باشد.اعتصابات در سراها و پاساژها و حتی مغازه های متفرقه ادامه دارد.
گزارشهایی حاکی از آن است که کسب و بازاریان صنف پارچه فروش در شهرهای بزرگ و شهرستانها قصد دارند در روزهای آینده در صورت عدم رسیدگی به خواسته هایشان دست به اعتصاب بزنند.
اعتصابات کسبه و بازاریان پارچه فروش در اعتراض به ثبت نام کسبه در این صنف جهت پرداخت 4 در صد مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفته است.آنها تاکید دارند تا رسیدن به خواست هایشان به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.
از طرفی دیگر نیروهای سرکوبگر لباس شخصی در نقاط مختلف سراها و پاساژها مستقر شده اند و تحرک بازاریان و مردم را در این نقاط زیر نظر دارند.
لازم به یادآوری است این اعتصاب از روز دوشنبه 10 مرداد ماه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
فعالین حقوق بشرو دمکراسی در ایران
18 مرداد 1390 برابر با 09 اوت 2011

http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: