۱۳۹۰ مرداد ۲۳, یکشنبه

فراخوان آيت الله بروجردي از وكلاي بين المللي مدافع حقوق بشر



فراخوان آیت الله بروجردی که در اسارت رژیم ولی فقیه بسر می برد از وکلای بین المللی برای به عهده گرفتن پرونده وی و سایر زندانیان سیاسی جهت رسیدگی در نهادهای عالی قضایی و مجامع بین المللی و پیگیری شکایتهای آنها در دادگاه های بین المللی جهت ارسال به وکلاء،سازمانهای حقوق بشری و بخصوص گزارشگر ویژه حقوق بشرسازمان ملل متحد و انتشار در رسانه ها در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار گرفته است.متن پیام به قرار زیر می باشد:
وكلاي بين المللي مدافع حقوق بشر؛
سلام اين زنداني خواهان جدائي دين از حكومت را از شکنجه گاه اوین بپذيريد
همانطور که استحضار دارید زندانيان عقيدتي سياسي در ايران به دلايلي از قبيل اعتراض به نقض گسترده حقوق بشر و دفاع از صلح، ‌آزادي و دمكراسي، بازداشت می گردند. سپس در دادگاه هاي فرمايشي بر پايه كيفرخواست هاي ناعادلانه و بدون حضور وكلاي آزاد و خبرنگاران مستقل محاكمه می گردند. رسانه هاي خبري و جرايد وابسته به حکومت نيز با انتشار اخبار دروغ و شايعات بي اساس همواره آنها را مورد ترور شخصيت قرار می دهند.
این زندانیان بی پناه به دليل پايداري بر اعتقادات بحق و صلح طلبانه شان، شكنجه هاي جسمي و روحي بسياري را در بندهاي انفرادي و عمومي متحمل می شوند و عوامل حکومتي براي وادار کردن آنها به اعتراف هاي ساختگي در زندان، انواع فشارهاي شكننده را وارد می آورند به طوری که به انواع بيماریهاي حاد و مزمن مبتلا گردیده و صدمات جسماني جبران ناپذيري بر اعضا و جوارحشان وارد شده است و به هيچ عنوان مصونيت جاني ندارند. چنین موارد سنگين نقض حقوق بشر، در حالي صورت مي گيرد كه مسئولين حکومت ايران از ورود گزارشگران ويژه حقوق بشر سازمان ملل متحد و ناظران بين المللي حقوق بشر به ايران ممانعت به عمل مي آورند.
اینجانب بار ديگر از جامعه جهاني و تمامي وكلاي بين المللي مدافع حقوق بشر، درخواست مي كنم كه هرچه سريعتر وكالت بنده و ديگر زندانيان عقيدتي سياسي در ايران را برعهده گيرید و گزارش محروميت از حقوق قانوني و شكنجه هاي وارده بر ما را كه در خفقان و بايكوت خبري محصور شده، به اطلاع رسانه هاي آزاد جهان برسانید و از طريق نهادهاي عالي قضائي و مجامع بين المللي به وي‍ژه سازمان ملل متحد، شكوائيه هاي ما را رسما پيگيري نمائید.

زنداني مخالف استبداد ديني
سيد حسين كاظميني بروجردي
ایران ، زندان اوين ، مرداد ماه 1390 ، آگوست 2011
فراخوان فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل


info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: