۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

شکنجه های وحشیانۀ یک زندانی بی دفاع در بند 1 زندان گوهردشت کرج


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یکی از زندانیان بی دفاع بند 1 زندان گوهردشت مورد شکنجه های وحشیانه شکنجه گران قرار گرفت واکنون شرایط جسمی او در وضعیت بسیار حادی می باشد.
روز سه شنبه 23 فروردین ماه حوالی ساعت 12:30 زندانی پیمان قهرمانی 27 ساله از سالن 3 بند1 زندان گوهردشت بدون هیچ دلیلی به سلولهای انفرادی سالن 2 شکنجه گاه زندان گوهردشت منتقل شد.این زندانی بی دفاع حداقل به مدت 2 ساعت به طور مستمر مورد شکنجه های وحشیانه جسمی قرار گرفت که منجر به مجروح شدن و شکستگی اعضای بدنش گردید. شکنجه گران با شکنجه های جسمی وحشیانه و قرون وسطایی، متوقف کردن شکنجه ها را منوط به خوردن مدفوعش نمودند.در طی این مدت سایر زندانیان فریادها و ضجه های این زندانی را می شنیدندو باعث رنجش روح و روان آنها گردید. شکنجه گران به عمد و برای ترساندن سایر زندانیان این زندانی را در جایی شکنجه می کردند که سایر زندانیان صدای ضجه ها و فریادهای او را بشنوند.
از وضعیت وشرایط این زندانی از روز سه شنبه تاکنون هیچ خبری در دست نیست و خطر به قتل رساندن این زندانی جدی است.
شکنجه گرانی که در شکنجۀ وحشیانه این زندانی نقش داشتند عبارتند از؛افسر پاسدار میرزاآقایی به همراه پاسداربند سلیمانی و مرادی که اقدام به شکنجه های وحشیانه این زندانی بی دفاع و اسیر می نمودند.شکنجه های این افراد منجر به شکسته شدن دست ،پا ، دنده های قفسه سینه ، بینی و سر می شود و زخمهای عمیقی بر بدن زندانی باقی می گذارد. شکنجه های وحشیانه که علیه زندانیان بی دفاع بکار می برند عبارتند از، شکنجه با باتونهای برقی و معمولی،شوکر برقی تجاوز جنسی و استعمال باتون،وادار کردن زندانی به خوردن مدفوعش و ده ها مورد شکنجه دیگر.
ولی فقیه علی خامنه ای برای مرعوب کردن مردم دستور به تشدید سرکوب و شکنجه و ایجاد شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی در جامعه و زندانها نموده است. این فرامین جنایتکارانه و غیر انسانی توسط صادق لاریجانی رئیس منصوب قوۀ قضاییه ولی فقیه، وزارت اطلاعات ( بازجویان وزارت اطلاعات) و سازمان زندانها به اجرا گذاشته می شوند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،بکار بردن شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی علیه زندانیان بی دفاع که در حال طی کردن محکومیت خود می باشند را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به دادگاه های بین المللی برای پایان دادن به جنایت علیه بشریت در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
25 فروردین 1390 برابر با 14 آوریل 2011
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
http://hrdai.net
info@hrdai.net
pejvak_zendanyan10@yahoo.com
pejvakzendanyan@gmail.com
Tel.:0031620720193
استفاده از گزارشهای فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تنها با ذکر منبع مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: