۱۳۹۸ تیر ۳۱, دوشنبه

یورش وحشیانه به منزل و دستگیری یک هموطن بلوچ توسط شکنجه گران وزارت اطلاعات


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »شکنجه گران ولی فقیه به منزل یک هموطن بلوچ وحشیانه  یورش بردند و وی را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند. 
روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه مأموران وزارت اطلاعات آخوندهای ضدبشر  به منزل شخصی صالح موسی زهی ۳۳ ساله در شهر پهره از توابع شهرستان ایرانشهر یورش بردند وی را دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل نمودند. از زمان دستگیری تا به حال از محل بازداشت و وضعیت او هیچ خبری در دست نیست. 
 هموطنان بلوچ از بدو حاکمیت ضدبشری آخوندها تا به حال مستمرا هدف دستگیری، شکنجه و اعدام قرار می گیرند و یا تحت عناوین واهی آنها را هدف گلوله های خویش قرار می دهند و به قتل می رسانند. آخوندها در واپسین لحظات ننگین خویش رو به دستگیری و شکنجه و قتل آورده اند تا شاید بتواند به حیات  خون ریز و ننگین خویش ادامه دهند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران یورش وحشیانه مأموران وزارت اطلاعات به منزل صالح موسی زهی ، بازداشت و انتقال وی به نقطه ای نامعلوم را به شدت محکوم می کند و نسبت به موج جدید بازداشت ها در ایران هشدار می دهد و از کمیسر عالی حقوق بشر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران و دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار اقدام فوری بمنظور پایان دادن به بازداشت و فشار علیه هموطنان بلوچ توسط رژیم ولی فقیه علی خامنه ای است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۳۱ تیرماه ۹۸ برابر با ۲۲ جولای ۲۰۱۹
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: