۱۳۹۸ مرداد ۹, چهارشنبه

کشته شدن یک جوان سوخت بر بدست مأموران رژیم ولی فقیه


 بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  قتل یک جوان سوخت بر توسط مأموران سرکوبگر ولی فقیه 
روز دوشنبه ۷ مردادماه نجیب براهویی ۲۸ ساله اهل شهرستان زاهدان درحالیکه برای تأمین معاش خود و خانواده اش  به ناچار به سوخت بری روی آورده بود حین تعقیب و گریز مأموران ولی فقیه در مسیر زاهدان به شهرستان خاش اتومبیل وی واژگون شد و جان سپرد.
رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای  با غارت سرمایه های ملی و اموال مردم ایران آنها را به فقر و فلاکت کشانده اند. مردم و جوانان ایران برای گذران زندگی خود و خانواده شان به ناچار به کارهای سخت و خطرناک همچون  کولبری و سوخت بری در مرزهای ایران روی آورده اند که باز هم توسط نیروهای های سرکوبگر همین رژیم یا بطور مستقیم  هدف گلوله قرار گرفته و یا در حین تعقیب و گریز که منجر به سانحه  و مرگ آنها می شود. 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ،کشتار جوانانی که برای تامین امرار معاش خود دست به کولبری و سوخت بری زده اند را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل متحد، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران خواستار اقدام عملی و فوری به منظور پایان دادن به فشارها و کشتار مردم ایران بخصوص جوانان ،توسط رژیم ولی فقیه علی خامنه ای و نیروهای سرکوبگر او در ایران است. 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰ مردادماه ۱۳۹۸ برابر۳۱ ژوئیه ۲۰۱۹
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: