۱۳۹۸ تیر ۲۴, دوشنبه

قتل یک جوان هموطن بلوچ بدست مأموران سرکوبگر ولی فقیه در شاهرود

 
بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »   یک جوان بلوچ  بدست  مأموران سرکوبگر ولی فقیه در شهرستان شاهرود به قتل رسید.
ظهر روز جمعه ۲۱ تیر ماه سعید پاکبازنده براهویی معروف به سعید بلوچ  ۳۰ ساله در شهر شاهرود بدست پاسداران تروریست ولی فقیه به قتل رسید. هنوز علت قتل این جوان نامشخص است. اعمال تروریستی و جنایتکارانه پاسداران  ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان بطور مستمر ادامه دارد و تقریبا روزانه خبرهای قتل ، شکنجه و دستگیری هموطنان بلوچ انتشار می یابد.
آخوندهای تروریست به همراه پاسدارانشان در تمامی نقاط ایران مشغول اعمال تروریستی ، اعدام و شکنجه و غیره علیه مردم ایران هستند. بخصوص که حال  حکومت خود را در فاز پایانی می بینند بصورت جنون آمیزی اعمال جنایت علیه بشریت را علیه مردم ایران شدت بخشیده اند و گمان می کنند با این اعمال تروریستی و جنایتکارانه می توانند از سقوط محتوم خویش پیشگیری کنند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، بکار گرفتن اعمال تروریستی ، قتل و کشتار لاینقطع علیه مردم ایران را به شدت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل متحد، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران خواستار اقدام عملی و فوری به منظور پایان دادن به فشارها و کشتار مردم ایران بخصوص جوانان ،توسط رژیم ولی فقیه علی خامنه ای و نیروهای سرکوبگر او در ایران است. 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۵ تیر۱۳۹۸ برابر۱۵ ژوئیه ۲۰۱۹
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: