۱۳۹۸ تیر ۲۰, پنجشنبه

باند مافیایی زندان گوهردشت کرج یک زندانی را آماج ضربات تیزی خود قرار دادند


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  یکی زندانی معترض به شرایط غیر انسانی زندان گوهردشت کرج ،هدف حمله باند مافیایی زندان قرار گرفت و در آستانه مرگ به بیمارستانی در کرج منتقل شد.
زندانی جمشید خشنود ۲۹ ساله هنگامی که حوالی ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه  در خواب بسر می برد  بدستور مسئولین زندان گوهردشت کرج توسط باند مافیایی این زندان هدف حمله با ابزار تیز قرار گرفت و از ناحیه صورت و کتف بشدت مجروح شد. جراحات این زندانی به قدری عمیق وضعیت جسمی وی چنان حاد شده بود که او را بلافاصله به بیمارستان مدنی کرج منتقل نمودند. از زمان انتقال وی به بیمارستان  تا به حال هیچ خبری از وضعیت و شرایط او در دست نیست.
زندانی جمشید خشنود ۷ سال است که در زندان بسر می برد. او در بند (اندرزگاه) ۳ سالن ۹ زندان گوهردشت کرج زندانی است.
فردی به نام سعید احمدیان رئیس بند ۳ زندان گوهردشت کرج دستور حمله  علیه این زندانی را صادر نموده است و فردی که این زندانی را هدف ضربات تیزی خویش قرار داده بود از باند مافیایی زندان بود که از او برای حذف فیزیکی زندانیان معترض استفاده می کنند. این زندانی چندی پیش توسط احمدیان رئیس بند ۳ به قتل تهدید شده بود. شیوه های غیر انسانی و ضدبشری که مسئولین زندان بطور سیستماتیک علیه زندانیان معترض به شرایط غیر انسانی در زندان بکار می برند ،بکارگیری افراد شرور باند مافیایی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، بکارگیری باند مافیایی زندان برای حذف فیزیکی زندانیان بی دفاع  را بشدت محکوم می کند و از دبیر کل سازمان ملل متحد ، کمیسر عالی حقوق بشر ، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران می خواهد برای پایان دادن به رفتارهای غیر انسانی علیه زندانیان در زندان ، کشتار و اعمال سرکوبگرانه علیه مردم ایران پرونده جنایت علیه بشریت این رژیم را به شورای امنیت سازمان ملل متحد  ارجاع دهد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۱ تیر۱۳۹۸ برابر۱۱ ژوئیه ۲۰۱۹
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: