۱۳۹۸ تیر ۳۱, دوشنبه

کشته شدن ۲ جوان سوخت بر هموطن بلوچ بدست مأموران ولی فقیه


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » ۲ جوان سوخت برهموطن بلوچ  با شلیک مستقیم ماموران ولی فقیه کشته شدند. 
روز یکشنبه ۳۰ تیر ماه مأموران ولی فقیه در مسیر شهرستان خاش به سراوان ۲ هموطن بلوچ را که در حال سوخت بری برای امرار معاش خود و خانواده هاشان بودند هدف مستقیم گلوله قرار دادند و این دو جوان را به قتل رساندند. اسامی این ۲ جوان عبارتند از عبدالباسط شکرزهی و نوید شکرزهی.
 رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای ۴۰ سال است که با غارت اموال و ثروت های ملی باعث فلاکت و بدبختی مردم ایران شده است تا جاییکه مردمی که در نقاط مرزی ایران زندگی می کنند برای امرار معاش ناچار به کارهای طاقت فرسایی همچون کولبری و سوخت بری روی آورده اند. مأموران جنایت پیشه ولی فقیه به خوبی می دانند که این مردم برای امرار معاش دست به چنین کارهای خطرناکی می زنند اما آنها را هدف گلوله های خود قرار می دهند. رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به طور روزانه مشغول اعدام و کشتار در زندانها و خارج از زندانها در ایران است. 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، کشته شدن دو جوان سوخت بر هموطن بلوچ تنها بدلیل امرار معاش خود و خانواده هایشان به دست مأموران جنایت پیشه خامنه ای را به شدت محکوم می کند واز کمیسر عالی حقوق بشر، دبیرکل سازمان ملل متحد و گزارشگر ویژه حقوق بشر در امور ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل بمنظور پایان دادن به تمامی کشتارها و جنایتها علیه مردم ایران است. 
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱ مردادماه ۹۸ برابر با ۲۳ جولای ۲۰۱۹
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
دبیر کل ملل سازمان ملل متحد
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193


هیچ نظری موجود نیست: