۱۳۹۴ آذر ۲۸, شنبه

اعلام همبستگی فعال کارگری و نوکیشان مسیحی زندانی از خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داودی


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز حداقل ۴ زندانی از جمله فعال کارگری،نوکیشان مسیحی از همبندیان زندانی سیاسی ارژنگ داودی  به رئیس بند ۱۰ زندان گوهردشت کرج مراجعه نمودند و ضمن اعلام همبستگی با ارژنگ داودی خواستار رسیدگی  به خواسته های این زندانی سیاسی در اعتصاب غذا شدند.
روز شنبه ۲۸ آذر ماه فعال کارگری ابراهیم بهنام زاده و نوکیشان مسیحی زندانی به نام ابراهیم  فیروزی و ۲ زندانی دیگر به رئیس بند ۱۰ زندان گوهردشت کرج، محمد رضا گرامی مراجعه نمودند و به وی اعلام کردند که باید به خواسته های به حق زندانی سیاسی ارژنگ داودی رسیدگی شود در غیر این صورت تعداد اعتصاب غذا کنندگان در روزهای آینده به ۵ نفر گسترش خواهد یافت.
محمد رضا گرامی رئیس بند ۱۰ با شنیدن این خبر اعلام نمود که صبر کنید من مسئله زندانی سیاسی ارژنگ داودی را با رئیس زندان پیگیری خواهم کرد.
از طرفی دیگر زندانی سیاسی ارژنگ داودی  ۱۲ـ مین روز اعتصاب غذای خود را می گذراند . او ۱۶ آذر ماه در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی و انتقال او از سالن زندانیان سیاسی به  بند ۱۰ زندان گوهردشت کرج بدون امکان بردن وسایل شخصی اش دست به اعتصاب غذا زد. زندانی سیاسی ارژنگ داودی اعلام نموده است تا رسیدن به خواسته هایش به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، خواستار پایان دادن به رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی توسط بازجویان وزارت اطلاعات علیه زندانیان سیاسی است و از کمیساریای عالی حقوق بشرو سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به اعدام ، شکنجه و سرکوب خونین مردم ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوندعلی خامنه ای  و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۸ آذر ۹۴برابر با۱۹ دسامبر۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: