۱۳۹۴ دی ۴, جمعه

عدم درمان زندانی سیاسی ارژنگ داودی و بازگرداندن وی با وضعیت حاد جسمی به زندان


گزارش زندانی سیاسی ارژنگ داودی از وضعیت جسمی خویش که در هیجدهمین روز اعتصاب غذا بسر می برد. او در این گزارش می نویسد که در شانزدهمین روز اعتصاب غذا و دارو وضعیت جسمی اش به حدی وخیم گردید که رئیس زندان و رئیس بهداری ناچار به  انتقال وی  به بیمارستان خارج از زندان شدند. وی  به بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تهران منتقل  گردید اما پس از ۷ ساعت انتظار بدون پذیرش و معاینه پزشکی و با وضعیت حاد جسمی مجددا  به زندان بازگردانده شد . این گزارش جهت اطلاع عموم و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » قرار داده شده است . متن گزارش به قرار زیر است :
هر دم از این باغ بری می رسد
 بخیه کشی یک کودک در اصفهان
عدم پذیرش یک بیمار زندانی در تهران
فاجعه هولناک بخیه کشی یک کودک به نام صدرا زاهدی پور توسط یک پزشک  و  پرستار تربیت شده در مکتب آخوند علی خامنه ای  در بیمارستان اشرفی اصفهان خمینی شهر را همه شنیده و متاثر شدیم .
در این مرحله تنها به این نکته اکتفا می کنم که این جنایت وحشیانه تاکنون فقط و فقط در رژیم ددمنش خامنه ای و شرکا رخ داده و در هیچ جای دنیا چنین فاجعه تاسف باری هرگز رخ نداده و نخواهد داد .
مهم این نیست که  پزشک و پرستار مورد توبیخ و یا مجازات قرار گرفته باشند بلکه مهم این است که با کشورمان چه رفته است که اینگونه وحوش در دانشگاههای ولی فقیه تربیت شده اند . با کشورمان چه رفته است که مسائل انسانی ، اخلاقی و ارزشهای فرهنگی و حتی سوگند بین المللی بقراط پشیزی ارزش ندارد؟!
بسیاری از این گونه جنایتکاران که بدون قابلیتهای فکری ، علمی و شخصیتی به دانشگاه های فقیه راه یافته اند و صرفا از طریق سهمیه های تعیین شده توسط وزارت اطلاعات ، سپاه پاسداران ، بسیج و سایر ارگانهای سرکوب ولی فقیه وارد دانشگاهها شده و حمایت عملی آنها از ولی فقیه اثبات شده  وبه عنوان جارچیان حکومت بوده و به همین دلیل نیز خود را طلبکار رژیم دانسته و استفاده از انواع رانتهای آموزشی ، اقتصادی ،روابطی و ... را حق مسلم خود می دانند .اینان همان کسانی اند که خودخواهانه حق مسلم جوانان ارزشمند این آب و خاک را که اکثرا در حال حاضر بیکار هستند ضایع کرده اند و اینک علیرغم سن کم و نداشتن تجربه در سمتهای کلیدی بیمارستانها قرار گرفته اند و هر روز فاجعه می آفرینند  .
این جارچیان طلبکار حکومت خود را نه تنها مدیون و خدمتگزار مردم نمی دانند بلکه حاضر نیستند از تمتعاتی که به ناحق در چنگال گرگ صفت خود در آورده اند را هرچند به قدر ناچیز در اختیار دیگران قرار دهند اینان نیز چون رهبران بیمار رژیم فقیه قبله شان پول و خداوندشان قدرت است.
آخرین نمونه ی  بر ملا  شده از این پزشکان فاقد صلاحیت و جنایتکار بالفطره که شأن و شئونات نوچیان اراذل و اوباش امثال شعبان بی مخ را هم ندارند ، شخصی است به نام دکتر؟! نیما شهریار پور در بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تهران موسوم به بیمارستان خمینی.
موضوع اینکه پس از ۱۶ روز اعتصاب غذا و دارو که در نتیجه حق کشی آشکار ۳ تن از مزدوران رژیم فقیه به نام های علی اکبر میر صانعی معاون فرهنگی سازمان زندانها،مرتضی نظیری پور معاون امنیت بی دادستان تهران ( جعفری دولت آبادی ) و نیز غول بی شاخ و دمی به نام حاجیلو ( قاضی ناظر بر زندان امنیتی، عقیدتی و سیاسی) مجبور به اعتصاب غذا و دارو شدم .
 روز چهارشنبه ۲ دی ماه ۹۴ پس از وخامت شدید حال و تایید پزشکان مربوطه در زندان رجایی شهر و نیز تایید رئیس بهداری و رئیس زندان به بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تهران اعزام شدم . در آنجا جوانک بیست و چند ساله ای که با تمام بیماران حالت پرخاشگرانه و طلبکارانه داشت ، علیرغم وخامت حال من صرفا به این دلیل که زندانی سیاسی بودم از پذیرش و معاینه پزشکی  اینجانب امتناع ورزید. با وجودیکه پاسیار خسروی بسیار مودبانه وضعیت مرا تشریح کرد و نظر پزشکان زندان را به او متذکر شد . اما این جوانک فاقد شأن و شعور پزشکی که عقده های خود را روی بیماران و از جمله اینجانب پیاده می کرد و بیمارستان را با شکنجه گاه عوضی گرفته و هیچ کس را یارای مقابله با او نبود به ناچار پس از ۷ ساعت انتظار در بیمارستان با سوء استفاده از موقعیت شغلی دستور عدم درمان مرا به جرم اینکه زندانی سیاسی و مخالف رژیم بوده ام صادر نمود این در حالی است که وی خود شخصا و به طرز غیر مسئولانه از ماموران همراه جرم مرا پرسید در حالیکه وظیفه یک پزشک نیست که جرم زندانی را بپرسد و پس از آگاهی از نوع جرم من حاضر نشد حتی  یک کلمه با من صحبت کند.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی
زندان گوهردشت کرج ( رجایی شهر)
دی ماه ۱۳۹۴


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: