۱۳۹۴ آذر ۲۴, سه‌شنبه

اعتصاب غذای زندانی سیاسی ارژنگ داودی وارد نهمین روز خود شد


زندانی سیاسی ارژنگ داودی  طی دست نوشته ای به حوادث  اخیر زندان اشاره نموده و در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی زندانبانان ولی فقیه با وی و همچنین بازجویان وزارت اطلاعات که کارگردان این اعمال وحشیانه هستند در نهمین روز اعتصاب غذای خودمی باشد. این دست نوشته جهت اطلاع افکار عمومی و انتشار در رسانه ها در اختیار « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» قرار داده شده است. متن دست نوشته به قرار زیر می باشد.

وحشی تر از سایر وحوش جنگل فقیه
مدتی پیش شخص منفوری به نام خدابخشی که به اصطلاح قاضی ناظر بر امور زندانیان سیاسی ، امنیتی و عقیدتی زندانهای اوین و رجایی شهر بود به علت تخلفات عدیده از جمله سوء استفاده از موقعیت شغلی ، اختلاس، فساد اخلاقی و ..... با رسوایی و فضاحت تمام برکنار شد.
چند روزی است که جانور دوپای نتراشیده و نخراشیده ای به نام حاجی لو جانشین او شده است . این جانور درنده که ذهنیت اراذل و اوباش حکومتی دهه ۶۰ را دارد زندان را با جنگل عوضی گرفته و به خیال خام می خواهد با رفتار سبوعانه خود مبارزان سیاسی را مرعوب و سرکوب کند .
 اما در اولین جلسه حضور در زندان رجایی شهر در تاریخ دوشنبه ۱۶آذر ۹۴ وقتی دید که هیچیک از مبارزان سیاسی به او اعتنایی نکرده و به جز جاسوسان و زندانیان موسوم به اصلاح طلب ( نیروهای اعزامی وزارت اطلاعات در زندان )هیچیک از مبارزان به او مراجعه ننموده است.
 به بهانه درگیری روزهای جمعه و شنبه تاریخهای ۲۹ و ۳۰ آبانماه ۹۴ فی ما بین تنی چند از جیره خواران سرگردنه داری خامنه ای و شرکا با زندانی سیاسی افشین بایمانی که با وساطت اینجانب ختم به خیر شده بود از طریق شجاعی رئیس جدید  بند ۴ من و آقای بایمانی را به طور جداگانه احضار کرد که هر دو مورد منجر به مشاجره لفظی شدید و بی آبرو شدن این لات بی سر و پا گردید.
چون انتقال زندانیان از وظایف رئیس زندان است از محمد مردانی گردنه دار رجایی شهر خواست که ما ۲ نفر را از سالن ۱۲ انتقال دهد. محمد مردانی نیز که بر خلاف نامش از مردی و مردانگی بویی نبرده و سرکرده مافیای قاچاق در زندان است بناچار همچون یک غلام حلقه به گوش خواسته مقامات را بی چون و چرا انجام می دهد.
صبح روز بعد اقدام به انتقال زندانی سیاسی  افشین بایمانی به بند ۲ سالن ۵ و انتقال اینجانب به بند ۱۰ سالن ۱۲ نمود که به محض ورود به بند ۱۰ رسما اعلام اعتصاب غذا و دارو نمودم و امروز سه شنبه ۲۴آذر ما ۹۴ ، ۸ روز از اعتصابم می گذرد.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی
زندان گوهردشت کرج (رجایی شهر)
آذر ۱۳۹۴




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: