۱۳۹۴ آذر ۲۸, شنبه

ضحاک خوان آشام ایران آخوند علی خامنه ای زندانی سیاسی هموطن بلوچ را اعدام کرد


بنا به گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » صبح امروز زندانی سیاسی هموطن بلوچ عبدالغنی گنگوزه ای  همراه با ۲ زندانی سیاسی دیگر که هویت آنها هنوز نامشخص است در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند.
روز شنبه ۲۸ آذر ماه زندانی سیاسی عبد الغنی گنگوزه ای ۲۹ ساله که نزدیک به ۸ سال در زندان بود، به دستور ضحاک خون آشام آخوند علی خامنه ای در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شد و خون خویش را فدای رهایی مردم ایران نمود. زندانی سیاسی عبدالغنی گنگوزه ای را روز پنجشنبه ۲۶ آذر ماه به بهانه اینکه ابلاغیه ای برای او آمده است از بند ۵ زندان زاهدان خارج و مستقیما به سلولهای انفرادی بند قرنطینه منتقل کردند تا اینکه صبح امروز او را به دار آویختند.
این زندانی سیاسی حدود ۲ ما پیش به دادگاه انقلاب زاهدان شعبه ۱۰۲ برده شده بود و رئیس آن فردی به نام سرگل زهی  به وی و خانواده اش  گفته بود که حکم وی شکسته شده است و از نظر من تو آزاد هستی اما در پی درگیریهای روزهای گذشته در نقاط مرزی و به هلاکت رسیدن تعدادی از نیروهای سرکوبگر ولی فقیه، وزارت اطلاعات برای انتقام گیری، این زندانی سیاسی را که ۸ سال در زندان بود  اعدام نمود .
زندانی سیاسی عبد الغنی گنگوزه ای از زندانیان فعال زندان زاهدان بود که اخبار نقض حقوق بشر در زندان زاهدان و زندانهای استان  و همچنین سرکوب مردم  در استان سیستان وبلوچستان را منعکس می کرد. او همچنین اعمال تروریستی رژیم ولی فقیه در منطقه و بخصوص علیه ایرانیان با بیانیه های جمعی قاطعانه محکوم می نمود و به این خاطر بازجویان ولی فقیه کینه ای ضد انسانی نسبت به این زندانی سیاسی داشتند .
گزارشهایی حاکی از آن است که ۲ زندانی سیاسی دیگری که هویت آنها نامشخص است از سلولهای انفرادی  اداره اطلاعات زاهدان به قرنطینه زندان زاهدان برای اجرای حکم اعدام منتقل شده بودن که گفته می شود  صبح امروز اعدام شدند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، اعدام زندانی سیاسی هموطن بلوچ عبدالغنی گنگوزه ای و احتمالا ۲ زندانی سیاسی دیگر با هویت نامشخص به صرف انتقام  گیری  را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای متوقف کردن اعدام زندانیان سیاسی، اعدام های گروهی و اعدام نوجوانان و همچنین سرکوب خونین مردم ایران خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۸ آذر ۹۴برابر با۱۹ دسامبر۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل




www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: