۱۳۹۴ دی ۶, یکشنبه

وخامت وضعیت جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی و انتقال اورژانسی وی به بیمارستان خارج از زندان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران » وضعیت زندانی سیاسی ارژنگ داودی در بیست مین روز اعتصاب غذا بسیار حاد گردید و او بصورت اورژانس به بیمارستان خارج از زندان منتقل گردید .
روز شنبه ۵ دی ماه وضعیت جسمی زندانی سیاسی ارژنگ داودی در بیستمین روز اعتصاب غذا و دارو بسیار حاد گردید و فشار خون وی به حالت خطرناکی رسیده بود که بصورت اورژانس به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل گردید .او پیش از این  به بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تهران موسوم به خمینی منتقل شده بود اما پس از ۷ ساعت انتظار بدون درمان و معاینه پزشکی به زندان باز گردانده شد .
زندانی سیاسی ارژنگ داودی بیست و یک روز است که در اعتصاب غذا  و دارو بسر می برد و در روزهای اخیر علاوه بر ضعف شدید، تاری دید و سر درد ، فشار خون وی بشدت افت نموده است.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی در اعتراض به رفتارهای وحشیانه و غیر انسانی که توسط بازجویان وزارت اطلاعات کارگردانی و واز طریق زندانبانان ولی فقیه به اجرا در آورده می شود اعلام نموده است تا زمانیکه به خواسته های خویش نرسد به اعتصاب غذا و دارو ادامه خواهد داد و آخوند علی خامنه ای مسئول مستقیم جان وی می باشد. خواسته های زندانی سیاسی ارژنگ داودی به قرار زیر می باشد :
۱ ـ–تضمین رفتار انسانی و برخورد قانونی طبق قانون نیم بند رژیم فقیه و اعمال  بسویه آیین نامه اجرایی سازمان زندانها درباره تمامی زندانیان اعم از  عادی ، مدنی ،عقیدتی ، امنیتی و سیاسی.
۲ ـ- بازخواست و توبیخ علی اکبر میر صانعی معاون فرهنگی سازمان زندانها، مرتضی نصیری پور معاون امنیت بی دادستان تهران ( جعفری دولت آبادی ) و حاجیلو قاضی ناظر بر زندانیان امنیتی ، عقیدتی و سیاسی تحت عنوان سوء استفاده از موقعیت شغلی و فضولی در امور نامربوط ، باج گیری سیاسی در بحبوحه نمایشهای انتخاباتی رژیم فقیه ، پیش داوری عالمانه و عامدانه به منظور حق کشی نسبت به مبارزان سیاسی زندانی .
۳ ـ برخورد مقتضی با شرانگیزان مورخ ۷ و ۸ آذر در سالن ۱۲ و معرکه گیران رسانه ای مورد حمایت میر صانعی ، نصیری پور و حاجیلو.
۴ـ  رسیدگی هر چه سریع تر به پرونده متشکله توسط  اداره حفاظت اطلاعات زندان در ارتباط با ربودن گوشی موبایل N8کشف شده از اینجانب .
۵ ـ اعزام اینجانب به بیمارستان تخصصی جهت کاستن از اثرات مخرب اعتصاب غذا و دارو ناشی از زور گویی ۳ نامبرده بالا و نه بیمارستان آموزشی درمانی  ۱۰۰۰ تختخوابی تهران موسوم به بیمارستان خمینی .
۶ ـ اصلاح پرینت قضایی اینجانب که به منظور مانع تراشی در امر اعمال ماده ۱۳۴ بطرزی مزورانه دستکاری شده است .
۷ـ  تامین حداقل یک وعده در روز مواد غذایی خام لازم برای اینجانب به عنوان بیمار دیابتی به هزینه شخصی .
۸ ـ تامین به موقع کلیه داروهای ضروری به مقدار کافی و طبق نسخه پزشک زندان به هزینه زندان
۹ ـ تامین البسه و ... به غارت رفته اینجانب به لحاظ انتقال غافلگیرانه ، رذیلانه و غیر قانونی توسط علیرضا بای رئیس حیله گراداره  بازرسی و داریوش امیریان مدیر داخلی جنایتکار زندان رجایی شهر.
۱۰ ـ جلوگیری از ورود کالای قاچاق به زندان و برخورد یکسان با خلافکاران اعم از مسئولان و زندانیان.  برای نمونه برخورد قانونی با نجم الدین حسینی رئیس سابق بند ۲ زندان رجایی شهر که با انواع مواد مخدر از جمله هروئین دستگیر شد ولی بجای تشکیل پرونده و تحویل به مراجع قضایی که طبق قانون رژیم قطعا منجر به صدور حکم اعدام و انفصال از خدمات دولتی می گردید به لحاظ قرابت خویشاوندی با داریوش امیریان مدیر داخله زندان به زندان فشافویه منتقل و در آنجا نیز به زمره مسئولین رده بالا قرار گرفت و کماکان به کار ورود و خرید و فروش مواد مخدر مشغول است .یادآور می شود که برادر امیریان علی امیریان که مشغول آشپزخانه بود با ۱۰۰ گرم شیشه دستگیر ولی تنها به زندان قزل حصار منتقل گردید .
او همچنین در ادامه خواسته های خویشاعلام نمود:
هم میهنان ،
تنها راه چاره رهایی از شر ستمکاران زالو صفت رژیم فقیه به سرگردگی دوقلوهای به هم نچسبده رفسنجانی ـ خامنه ای فقط و فقط تلاش هماهنگ و همه جانبه برای به پیروزی رساندن انقلاب سوم  یعنی انقلاب دمکراتیک ایرانیان است .       
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، نسبت به وضعیت حاد جسمی این زندانی سیاسی ابراز نگرانی شدید می نماید و مسئولیت عواقب آن را به عهده آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم می داند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستار اقدامات عملی لازم برای پایان دادن به اعمال غیر انسانی و قرون وسطایی رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای با زندانیان سیاسی است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۶ دی ۹۴برابر با۲۷ دسامبر۲۰۱۵
 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
www.hrdai.net

Tel.:0031620720193

هیچ نظری موجود نیست: