۱۳۹۳ آبان ۱۵, پنجشنبه

بدرقه محمدبنازاده امیرخیزی با شعار مرگ بر استبداد و مرگ بر دیکتاتور


 زندانی سیاسی محمد بنازاده امیرخیزی حوالی ساعت ۱۵:۱۵ روز پنجشنبه ۱۵ آبان ماه پس از تحمل ۵ سال زندان و اسارت که نزدیک به ۱ سال آن  در بند ۲۰۹ زندان اوین شکنجه گاه وزارت اطلاعات تحت شکنجه های جسمی و روحی طاقت فرسا قرار داشت آزاد گردید. وی هنگام آزادی خطاب به همبندیانش چنین گفت :
اکنون که پس از ۵ سال تحمل سخت ترین شرایط در زندانهای رژیم قرار است آزاد شوم، از یک طرف خوشحالی برای آزادی که پس از ۵ سال نوه ها و فرزندانم را بغل خواهم گرفت و برایشان شبها از خاطرات زندان و داستان ماهی سیاه کوچولو خواهم خواند ولی از طرفی دلم می گیرد .تنفس در هوای خفقان برایم سخت خواهد بود چگونه با مادران و فرزندان کسانی که در این مدت اعدام شده اند روبرو شوم با مادر ریحانه جباری و یا دخترانی که به صورتشان اسید پاشیده شده چگونه روبرو خواهم شد و یا از لابه لای خیابانهایی که پر از بچه های خیابانی شده چگونه گذر خواهم کرد و یا با آرامش سر بر بالین خواهم نهاد. آرزو دارم که چه در زندان و چه در بیرون و در زندگی و در مرگ خیری برای خلقم باشم.
سایر زندانیان سیاسی سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج  هنگام خروج زندانی سیاسی محمد بنازاده امیرخیزی با شعار مرگ بر استبداد و مرگ بر دیکتاتور او را بدرقه کردند.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۵ آبان۱۳۹۳ برابر با۶  نوامبر۲۰۱۴


www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: