۱۳۹۳ آبان ۱۱, یکشنبه

یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به بند زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

بنابه گزارشات رسیده به «فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» یکشنبه شب نیروهای سرکوبگر ولی فقیه به بند ۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج یورش بردند و زندانیان سیاسی این بند را مورد اذیت و آزار قرار دادند.
شب یکشنبه ۱۱ آبان ماه برابر با ۸ محرم  حوالی ساعت ۲۲:۳۰ تعدادی از مسئولین زندان به بند ۴ سالن ۱۲ زندان گوهردشت کرج یورش بردند و زندانیان سیاسی  را که در حال انجام مراسم مذهبی عاشورا بودند مورد اذیت و آزار قرار دادند.
 مأمورین  یزیدی و سرکوبگر ولی فقیه مستقیما به سوی سلول ۲۹ محل نگهداری زندانی سیاسی ارژنگ داودی یورش بردند و با رفتاری وحشیانه و غیر انسانی  با زندانی سیاسی ارژنگ داودی برخورد نمودند سپس ماموران یزیدی ولی فقیه مغول وار به بازرسی سلول وی پرداختند.
در این یورش وحشیانه ۲ نفر از لباس شخصیها که برای هیچیک از زندانیان سیاسی شناخته شده نبودند همراه با امیریان معاون اول رئیس زندان فردی به نام  صحراگرد افسر جانشین زندان و نیز کاظمی افسر شیف زندان و تعدادی دیگر از مامورین زندان شرکت داشتند.
یکی ازلباس شخصی ها  در جواب امیریان که نام آقای داودی را از او می پرسید ،گفت:«خودشه همون کسی که تصویرش رو < من و تو> نشان داد»؟!
نیروهای سرکوبگر یزیدی ولی فقیه آخوند علی خامنه ای پدرخوانده داعش همچنین بخشی از وسایل زندانیان را جمع آوری و با خود بردند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر یزیدی ولی فقیه به سالن ۱۲ بند ۴ زندان گوهردشت کرج را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی خواستارارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۱ آبان۱۳۹۳ برابر با۲ نوامبر  ۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193




 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: