۱۳۹۳ آبان ۲۳, جمعه

فراخوان مادر شهید راه آزادی از عموم مردم ایران برای شرکت در دادگاه قاتلین فرزندش


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »  قرار است روز یکشنبه دادگاه قاتلان بهنود رمضانی  ازشهدای قیام  مردم ایران دراعتراضات سال ۱۳۸۸ بصورت علنی برگزار گردد.
روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۹:۰۰ صبح قرار است دادگاه علنی قاتلان بهنود رمضانی یکی از شهدای راه آزادی مردم ایران که در قیام سال ۱۳۸۸ به دست مأموران ولی فقیه به شهادت رسید برگزار گردد.
مادر شهید راه آزادی مردم ایران بهنود رمضانی از عموم مردم ایران ، فعالان سیاسی ،مدنی و حقوق بشری دعوت نمود که در این دادگاه حاضر شوند.
این دادگاه  قرار است در شعبه ۸  دادگاه نظامی تهران واقع در تقاطع خیابان بهشتی و شریعتی محل سازمان قضایی نیروهای مسلح  برگزار شود.
هرچند که این دادگاه سوری وفریبکارانه است  و آمرین اصلی جنایت علیه بشریت همانند آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم و آخوند صادق لاریجانی وسایر آخوندها را دربر نمی گیرد و سعی دارد که آنها را به گونه ای مبرا نماید و عاملین دست چندم آن را به صورت سوری مورد محاکمه قرار دهد اما  برگزاری چنین دادگاهی خود اعتراف به  قتل جوانان آزادیخواه در قیام مردم ایران در سال ۱۳۸۸ می باشد و عقب نشینی آشکاری است که در اثر اعتراضات گسترده مردم ایران و بخصوص خانواده های شهدا و همچنین اعتراضات جامعه جهانی ، رژیم ولی فقیه وادار به تن دادن به چنین دادگاه نمایشی شده است.
 با حضور گسترده  در چنین دادگاهی  رژیم ولی فقیه  را وادار به عقب نشینی بیشتر نمایید .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران از خواسته مادر شهید راه آزادی مردم ایران بهنود رمضانی و تمامی مادران شهدای راه آزادی مردم ایران حمایت می کند و خواستار محاکمه آخوند علی خامنه ای ولی فقیه رژیم به دلیل جنایت علیه بشریت در ایران و منطقه ، رهبری کننده تروریست در منطقه و جهان  است.

 فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴ آبان۱۳۹۳ برابر با۱۴  نوامبر۲۰۱۴

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193

طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است.



هیچ نظری موجود نیست: