۱۳۹۳ آبان ۲۵, یکشنبه

وضعیت وخیم جسمی روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی و عدم انتقال وی به بیمارستان خارج از زندان


بنابه گزارشات ارسالی  به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» روحانی زندانی آقای کاظمینی بروجردی  به دلیل وخامت حالش به جای انتقال به بیمارستان و مداوای جدی در بهداری زندان بستری شد.
 روز یکشنبه 25 آبان ماه آقای کاظمینی بروجردی در شانزدهمین روز اعتصاب غذای خود بعلت وخامت جسمی در درمانگاه  داخل زندان  بستری شد. این در حالیست که  یک روز قبل خانواده اقای کاظمینی بروجردی در ملاقاتی که داشتند وضعیت جسمی و سلامتی وی را نگران کننده دیدند و معترض بودند از اینکه  کوچکترین رسیدگی درمانی و  پزشکی برای ایشان صورت نگرفته  و مقامات زندان و همچنین دادگاه ویژه روحانیت هیچ گونه پاسخی به مراجعات خانواده تا کنون نداده است.
در صورتی که ایشان را سریعا به یکی از بیمارستانهای خارج از زندان منتقل نکنند جان وی را در معرض خطر جدی قرار می دهند.
فشارهای غیر انسانی و عدم درمان که توسط دادگاه ویژه روحانیت ( دادگاه سرکوب روحانیون آزادیخواه) علیه آقای کاظمینی بروجردی  به اجرا گذاشته می شود، بدستور شخص آخوند علی خامنه ای صورت می گیرد و او با این رفتارهای غیر انسانی قصد حذف فیزیکی این روحانی آزادیخواه را دارد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، نسبت به خطری که جان  روحانی آزادیخواه را تهدید می کند هشدار می دهد و از کمیسر عالی حقوق بشر  و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت برای نجات جان وی و پایان دادن به فشارهایی  است که دادگاه ویژه روحانیت (سرکوب روحانیوین آزادیخواه )  زیر نظر آخوند  علی خامنه ای ولی فقیه رژیم علیه اقای کاظمینی بروجردی اعمال می کند است .
 .
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۶ آبان۱۳۹۳ برابر با۱۶ نوامبر۲۰۱۴

گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



 طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

 

هیچ نظری موجود نیست: