۱۳۹۳ شهریور ۱, شنبه

اعدام جمعی حداقل ۳ زندانی از جمله یک زن در زندان مرکزی زاهدان


بنابه گزارشات رسیده به « فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران »صبح امروز حداقل ۳ زندانی در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند یک زن زندانی در میان اعدام شدگان امروز می باشد.
روز شنبه اول شهریور ماه ۳ زندانی از بند زنان وبند ۷  در محوطه  زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند.این ۳ زندانی روز پنجشنبه ۳۰  مرداد ماه به سلولهای انفرادی بند قرنطینه منتقل شدند و از آن زمان تا به امروز در انتظار مرگ به سر  بردند .همزمان با انتقال آنها به سلولهای انفرادی  تمامی ارتباطات زندان با بیرون قطع گردید .
اسامی تعدادی از زندانیانی که صبح امروز در زندان مرکزی زاهدان به دار آویخته شدند به قرار زیر می باشد ;
۱ـ علی رضا شه بخش ۲۴ ساله که نزدیگ به ۶ سال  در بند ۷ زندان مرکزی زاهدان زندانی بود او  همراه با یک زن زندانی از بند زنان که گفته می شود  از بستگان وی می باشد صبح امروز اعدام شد.
۲ـ نورالله براهویی ۳۶ ساله که بیش از ۱ سال در بند ۷ زندان مرکزی زاهدان زندانی بود
سیاست اعدام و سرکوب خونین مردم ایران توسط آخوند علی خامنه ای، جنایتکار علیه بشریت و جنایتکار جنگی که در بین مردم ایران به عنوان ضحاک ایران معروف است گرفته می شود. این سیاست توسط آخوند صادق لاریجانی از جنایتکاران علیه بشریت و منصوب آخوند خامنه ای در قوه قضاییه  که مردم ایران به او لقب میر غضب داده اند مورد تایید قرار گرفته و دستور اجرای آن را صادر می کند.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، اعدام های جمعی امروز را در زندان مرکزی زاهدان به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر خواستار پایان دادن به سکوت نسبت به اعدام های مستمر و لاینقطع در ایران است وانتقال پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای که رهبری جنایت علیه بشریت در ایران و منطقه را به عهده دارد  به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
اول شهریور ۹۳ برابر با ۲۳ اوت  ۲۰۱۴
گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد
گزارشگر ویژه اعدام سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل

www.hrdai.net
Tel.:0031620720193



  طبق قوانین کپی رایت استفاده از گزارشات« فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران» فقط با ذکر منبع آن مجاز است

هیچ نظری موجود نیست: